REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Bierhalle planuje otwarcia 3-4 restauracji rocznie. Myśli o GPW

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-03-2011, 16:06
Bierhalle planuje otwarcia 3-4 restauracji rocznie. Myśli o GPW
Stanisław Magdij, dyrektor operacyjny QLT Restaurant & Bar Sp. z o.o., operatora sieci Bierhalle

Bierhalle chce w tym roku otworzyć 1-2 restaurację, a w następnych latach 3-4 rocznie. - Myślimy o giełdzie, ale jest jeszcze za wcześnie, aby ujawniać szczegóły. Najpierw chcemy uzyskać skalę - nie jesteśmy bowiem zainteresowani wchodzeniem na NewConnect i pozyskaniem 1-2 mln zł - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Stanisław Magdij, dyrektor operacyjny QLT Restaurant & Bar Sp. z o.o.

REKLAMA

- Wolimy wstrzymać się kilka lat - poczekać na lepszą koniunkturę, przygotować się i przemyślanie wejść na GPW, aby uzyskać środki na dalszy rozwój - wyjaśnia Stanisław Magdij. Rozważane są też inne formy pozyskanie funduszy. - Jeśli chodzi o private equity to na razie nie mamy potrzeby wsparcia ze strony funduszy, ale nie wiadomo co będzie za kilkanaście miesięcy - czy nie będziemy potrzebowali dynamicznie przyspieszyć rozwoju - dodaje.

Jak tłumaczy nasz rozmówca, Bierhalle prowadzi obecnie rozmowy dotyczące pięciu nowych lokalizacji. - Lokalizacji, które nas interesują jest sporo na rynku i planujemy się dalej rozwijać. Chcemy mieć przynajmniej w każdym dużym mieście mini browar, a wokół niego 1-2 restauracje satelickie. I tak np. poszukujemy lokalizacji w Łodzi i Katowicach, by otworzyć tam kolejne lokale - mówi dyrektor operacyjny sieci.

Jednak Bierhalle planuje rozwijać się poprzez otwarcia lokali własnych. - Franczyza nie wchodzi w grę, ponieważ może to wpłynąć na jakość i markę Bierhalle. Takim negatywnym przykładem jest Rooster, który zaczął w pewnym momencie dynamicznie rozwijać się przez franczyzę i zatracił się w tej bylejakości. Wolimy rozwijać się powoli, ale bazować na własnych środkach - tłumaczy Stanisław Magdij.

Aktualnie w sieci działa sześć restauracji: dwie w Warszawie (CH Arkadia, Nowy Świat), oraz po jednej w Katowicach (Silesia City Center), Łodzi (CH Manufaktura), Białymstoku i we Wrocławiu.

Bierhalle to koncept łączący ofertę niepasteryzowanego piwa przygotowywanego na miejscu z bawarsko-polską kuchnią. Sieć działa na polskim rynku od 2005 roku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH