Bingo: Miękka franczyza jest w odwrocie
- Nasze sklepy prowadzimy na zasadach miękkiej franczyzy. Taka forma współpracy jest jednak w odwrocie patrząc na panujące na rynku trendy - mówi Jarosław Jakubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Bingo - informuje www.dlahandlu.pl.
- Luźna franczyza będzie zarezerwowana dla mniejszych, głównie wiejskich sklepów, o zdecydowanie mniejszym potencjale sprzedażowym. Z takimi placówkami nie podpisujemy umowy o obligatoryjnym zatowarowaniu. Twarda franczyza daje możliwość lepszej negocjacji cen i promocji z producentami, a w konsekwencji lepsze warunki zakupowe dla partnerów handlowych. Zwiększa też lojalność uczestników, co w konsekwencji przyczynia się do sprawniejszego funkcjonowania sieci.
Dla sklepów Bingo nie będziemy zmieniać modelu franczyzy. Podpisaliśmy jednak umowę z Detalem Polskim. Na jej podstawie będziemy rozwijać na terenie Rzeszowa sieć Kropka - według wstępnej koncepcji, będzie to franczyza twarda - dodaje Jarosław Jakubowski.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!