Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Błędy w loterii Tesco

  • Autor: gazeta.pl
  • Data: 30-05-2008, 15:24

10-letni Marcin z Grudziądza wygrał wyjazd do Chorwacji w loterii w sklepie Tesco. Pracownicy sklepu, a potem organizatorzy loterii zakwestionowali jednak wygraną. W zamian zaproponowali chłopcu 20 zł - donosi Gazeta Wyborcza.

Sprawę Marcina opisała "Gazeta Pomorska". Chłopiec po zrobieniu zakupów otrzymał w kasie sklepu kupon ze zdrapką. Koło Nagród pokazało wygraną wycieczkę do Chorwacji. Wygraną potwierdziły dwie kasjerki i klienci, jak również kierowniczka placówki. Ta ostatnia raz jeszcze przyjrzała się kuponowi i zaprosiła mamę chłopca na zaplecze sklepu. Tam stwierdziła, że kupon "jest chyba źle wyprodukowany i to nie pierwsza zdrapka z błędem, wydana w ich supermarkecie". Pracownicy infolinii potwierdzili, że na wygraną chłopiec nie ma co liczyć. W zamian zaproponowali kupon na zakupy w sklepie opiewający na 20 zł.

Pracownicy warszawskiej centrali Tesco o problemie z loterią w grudziądzkim sklepie dowiedzieli się z prasy. - Nic nam nie wiadomo o błędach na kuponach. Za nagrody główne i przebieg loterii odpowiedzialność ponosi firma PZL sp. z o.o., której zleciliśmy organizację loterii - tłumaczy Przemysław Skory, rzecznik prasowy sieci Tesco.

- Będziemy naciskać na PZL, aby zajście zostało dokładnie wyjaśnione, bo waży się dobre imię naszej firmy. Zależy nam na tym, żeby nasz klient był zadowolony.

Przedstawiciele spółki PZL na początku odmówili komentarza do sprawy i zażądali oficjalnego pisma z pytaniami na adres swojej siedziby w Warszawie. Ostatecznie jednak w e-mailu do redakcji "Gazety Pomorskiej" informują, że czekają na pisemną reklamację od rodziny Marcina. Jego mama przygotowała już pismo do prezesa spółki. I do komisji czuwającej nad organizacją loterii.

Błędów w regulaminie loterii doszukał się rzecznik konsumentów w Grudziądzu.

- Po pierwsze jest napisany w czasie przyszłym, tak jakby w ogóle nie obowiązywał podczas loterii. Określa także obowiązki, które są nie do spełnienia przez przeciętnego uczestnika konkursu. Zobowiązuje np. klienta Tesco do sprawdzenia czy kupon jest zgodny z opisem w regulaminie. Ale jak to uczynić, skoro regulamin nie jest dostępny w sklepie, a tylko w siedzibie organizatora w Warszawie i w internecie? - pyta Maria Gizicka i dodaje: - To w interesie organizatora było sprawdzenie wszystkich kuponów przed wprowadzeniem ich do konkursu. Jeżeli tego nie zrobił to ponosi odpowiedzialność za swoje błędy. Jeśli firma nie uzna reklamacji klienta Tesco, to powiadomię Ministra Finansów, który wydał zezwolenie na konkurs, o nieprawidłowościach w przebiegu tej loterii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • beata 26-07-2008, 17:13:
w tesko kupilam komplet nie kompletny i nie chcieli ze mną gadać o wzrocie pieniędzy c








  • klient 26-07-2008, 09:33:
szkoda gadac. mam mniejszy problem z odtwarzaczem mp3 ktory kupilem w HIPERMARKECIE a w SUPERMARKECIE nie chca mi go wymienic na nowy twierdzac ze supermarket i hipermarket to 2 oddzielne spolki...

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 306) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH