REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Blue City kończy rok z 4 proc. wzrostem w liczbie odwiedzających

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-01-2013, 15:49

Blue City skończył rok 2012 z 4-procentowym wzrostem w liczbie odwiedzających. W tym samym okresie, według badań niezależnych firm, średni ruch w skali kraju w segmencie centrów handlowych zmalał aż o 7 proc., w segmencie hipermarketów ilości klientów również spadła w porównaniu do roku ubiegłego.

REKLAMA

Można zatem powiedzieć, że Blue City nie tylko zanotowało znaczący wzrost w porównaniu do średniej rynkowej, ale też, że jest to kolejny z rzędu rok, w którym powiększa ilość nowych klientów. To cieszy, zwłaszcza w kontekście nieustających doniesień medialnych o pogłębiającym się kryzysie w Polsce i w Europie.

Mimo spowolnienia gospodarczego Blue City udało się w 2012 roku otworzyć wiele nowych sklepów i placówek nowych Najemców. Pojawiły się marki ważne dla centrum: Ispot, Hebe, Wedel, Yes, Parfois, Redberry, Olimpia. Wynajęto kolejną powierzchnię biurową dla firmy GPoland. Centrum przeprowadziło dwie kampanie wizerunkowe oraz szereg kampanii taktycznych wspierających ponad 60 imprez, które odbyły się na jego terenie. Zorganizowało duże imprezy z wiodącymi markami dla dzieci: LEGO, Hasbro, Smyk, Toys"R"Us, a także było gospodarzem wydarzeń kulturalnych i wystaw przygotowanych wspólnie z Ośrodkiem Kultury Ochota oraz Leica Galery. Kontynuowało też imprezy cykliczne takie jak Jarmarki Produktów Regionalnych czy Festiwal Wina i Serów, zainicjowało imprezy dla bloggerów modowych oraz organizowało pokazy taneczne, wydarzenia edukacyjne.

Ponadto w ubiegłym roku centrum na elewacji budynku stworzyło nową konstrukcję, którą udostępnia Najemcom pod ich logotypy, oraz wprowadziło nowy system oznakowania poziomów 0 i +1 i nowe elementy dekoracji świątecznych. Proces odświeżania wystroju centrum będzie kontynuowany w następnych latach, remonty będą dotyczyły głównie toalet oraz prowadzących do nich korytarzy.

W 2013 i 2014 roku czekają Blue City nowe inwestycje. Zarząd jest w trakcie pozyskiwania gruntu przylegającego do działki, na której stoi budynek centrum, gdzie w najbliższych latach ruszy najprawdopodobniej inwestycja biurowa. Jednym z najważniejszych planowanych działań będzie planowane przeniesienie części restauracyjnej o jeden poziom w górę. W ten sposób centrum handlowe otrzyma nie tylko nowy, przystosowany do dzisiejszych wymagań klientów, nowoczesny foodcourt, ale również powierzchnie pod dodatkowe sklepy odzieżowe znanych marek na poziomie +1.

Jak co roku Blue City pragnie przyjąć pod swój dach nowe atrakcyjne dla klientów marki odzieżowe, na czele z wiodącymi operatorami w branży. Planuje też usprawnić system komunikacji z klientami poprzez nowatorskie rozwiązania internetowe. Plan imprez przewiduje organizację kilkudziesięciu ciekawych wydarzeń, wspomaganych skoordynowanymi kampaniami informacyjnymi i promocyjnymi.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH