Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Blue City kończy rok z 4 proc. wzrostem w liczbie odwiedzających

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-01-2013, 15:49

Blue City skończył rok 2012 z 4-procentowym wzrostem w liczbie odwiedzających. W tym samym okresie, według badań niezależnych firm, średni ruch w skali kraju w segmencie centrów handlowych zmalał aż o 7 proc., w segmencie hipermarketów ilości klientów również spadła w porównaniu do roku ubiegłego.

Można zatem powiedzieć, że Blue City nie tylko zanotowało znaczący wzrost w porównaniu do średniej rynkowej, ale też, że jest to kolejny z rzędu rok, w którym powiększa ilość nowych klientów. To cieszy, zwłaszcza w kontekście nieustających doniesień medialnych o pogłębiającym się kryzysie w Polsce i w Europie.

Mimo spowolnienia gospodarczego Blue City udało się w 2012 roku otworzyć wiele nowych sklepów i placówek nowych Najemców. Pojawiły się marki ważne dla centrum: Ispot, Hebe, Wedel, Yes, Parfois, Redberry, Olimpia. Wynajęto kolejną powierzchnię biurową dla firmy GPoland. Centrum przeprowadziło dwie kampanie wizerunkowe oraz szereg kampanii taktycznych wspierających ponad 60 imprez, które odbyły się na jego terenie. Zorganizowało duże imprezy z wiodącymi markami dla dzieci: LEGO, Hasbro, Smyk, Toys"R"Us, a także było gospodarzem wydarzeń kulturalnych i wystaw przygotowanych wspólnie z Ośrodkiem Kultury Ochota oraz Leica Galery. Kontynuowało też imprezy cykliczne takie jak Jarmarki Produktów Regionalnych czy Festiwal Wina i Serów, zainicjowało imprezy dla bloggerów modowych oraz organizowało pokazy taneczne, wydarzenia edukacyjne.

Ponadto w ubiegłym roku centrum na elewacji budynku stworzyło nową konstrukcję, którą udostępnia Najemcom pod ich logotypy, oraz wprowadziło nowy system oznakowania poziomów 0 i +1 i nowe elementy dekoracji świątecznych. Proces odświeżania wystroju centrum będzie kontynuowany w następnych latach, remonty będą dotyczyły głównie toalet oraz prowadzących do nich korytarzy.

W 2013 i 2014 roku czekają Blue City nowe inwestycje. Zarząd jest w trakcie pozyskiwania gruntu przylegającego do działki, na której stoi budynek centrum, gdzie w najbliższych latach ruszy najprawdopodobniej inwestycja biurowa. Jednym z najważniejszych planowanych działań będzie planowane przeniesienie części restauracyjnej o jeden poziom w górę. W ten sposób centrum handlowe otrzyma nie tylko nowy, przystosowany do dzisiejszych wymagań klientów, nowoczesny foodcourt, ale również powierzchnie pod dodatkowe sklepy odzieżowe znanych marek na poziomie +1.

Jak co roku Blue City pragnie przyjąć pod swój dach nowe atrakcyjne dla klientów marki odzieżowe, na czele z wiodącymi operatorami w branży. Planuje też usprawnić system komunikacji z klientami poprzez nowatorskie rozwiązania internetowe. Plan imprez przewiduje organizację kilkudziesięciu ciekawych wydarzeń, wspomaganych skoordynowanymi kampaniami informacyjnymi i promocyjnymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 386) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.