Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Blue City podsumowuje 2019 rok. 7 nowych sklepów i 8 nowych punktów gastronomicznych

W 2019 r. w Blue City pojawiło się nowoczesne kino Helios, jedyny w Polsce park rozrywkowo – sportowy TEPfactor, 7 nowych sklepów, w tym pierwszy w Warszawie supermarket EUROSPAR oraz 8 nowych punktów gastronomicznych.

Blue City podsumowuje 2019 rok. 7 nowych sklepów i 8 nowych punktów gastronomicznych

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 13-01-2020, 13:09

2019 rok przyniósł w Blue City kolejne zmiany, które wzmocniły pozycję centrum na warszawskim rynku handlowym oraz wpłynęły na wzrost odwiedzin centrum prawie o 10%, pomimo większej liczby niedziel niehandlowych. Natomiast liczba klientów przychodzących do centrum w niedziele z zakazem handlu wzrosła nawet dwukrotnie. Wszystko to Blue City zawdzięcza dalszemu rozszerzaniu unikatowej na rynku oferty rozrywkowej, gastronomicznej i handlowej.

W 2019 r. otwarto pierwsze i najnowocześniejsze w Warszawie kino Helios z komfortowymi salami Dream oraz park rozrywkowo – sportowy TEPfactor. Od dwóch lat Blue City oferuje powiększoną i wzbogaconą o nowe edukacyjne zabawy salę zabaw dla dzieci Inca Play.

 Dużym wydarzeniem handlowym było otwarcie oczekiwanego przez klientów, pierwszego w Warszawie, a zarazem wzorcowego supermarketu EUROSPAR, który zastąpił Piotra i Pawła. Pojawiły się również takie sklepy jak: Wittchen, Olsen, Lillow, Tezenis, Spiżarnia Zdrowia oraz The House of Cheese. Przybyło również nowych lokali gastronomicznych: debiutujący na rynku koncept restauracyjny Societa!, restauracja Azia, Papa Diego, Van Dog oraz Helios Cafe, a także Bistro i Cafe IKEA. Dodatkowych powodów do odwiedzin dostarczyły organizowane przez Blue City imprezy: Jarmark Produktów Regionalnych, Shop Local, Black Friday, Kids Challenge by Egurrola Dance Kids, Rajdowe Lato w Mieście, finał WOŚP i wiele innych. Wraz ze zmianami w Blue City, zmieniła się strona internetowa centrum, na której pojawiły się nowe funkcjonalności.

W bieżącym 2020 roku Blue City również będzie intensywnie pracować nad rozszerzeniem oferty i wprowadzeniem  wielu nowych udogodnień. W planie jest m.in. modernizacja oraz powiększenie strefy restauracyjnej, ale także remont toalet, nowa organizacja ruchu i odnowienie parkingów oraz niezbędne inwestycje w infrastrukturę techniczną.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Blue City RSS ALERT    /    centrum handlowe RSS ALERT    /    Warszawa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.184.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.