Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Branża krytykuje plany rozwoju ADS

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 17-07-2008, 08:41

Zdaniem fachowców, firmie ADS trudno będzie osiągnąć mocną pozycję w dystrybucji alkoholi mocnych i napojów, cała nadzieja w piwie - czytamy w Pulsie Biznesu.

Firmie ADS, czyli Advanced Distribution Solutions, w ciągu roku udało się przejąć 13 firm zajmujących się dystrybucją napojów i alkoholi całej Polsce. Pytani przez „PB" przedstawiciele branży sceptycznie oceniają plany ADS, przewidujące m.in. osiągnięcie w 2009 r. przychodów rzędu 1,5 mld zł i 30-procentowego udziału alkoholi mocnych w sprzedaży.



Źródło: Puls Biznesu Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH