Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bricomarché rozpoczęła współpracę z agencją CIA Content Impact Agency

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-04-2017, 09:45

Bricomarche, sieć sklepów typu dom i ogród rozpoczęła współpracę z agencją CIA Content Impact Agency.

Agencja odpowiada za opracowanie i realizację całościowej strategii content marketingowej dla marki Briciomarche, obejmującej działania w: telewizji, mediach społecznościowych, przygotowanie treści do bloga w serwisie bricomarche.pl oraz pozycjonowanie treści i serwisu w działaniach SEO.

Ambasadorami marki Brciomarche w ramach realizacji strategii content marketingowej zostali: Maja Popielarska – dziennikarka i prowadząca program „Nowa Maja w Ogrodzie” w kanale HGTV, Wiesław Skiba – prowadzący audycje o naprawach i drobnych remontach w porannym programie Dzień Dobry TVN oraz Iza Jurasik-Kamińska – autorka popularnego bloga DOM Z DUSZĄ o wnętrzach, dekoracjach i DIY (do it yourself). Zaplanowane działania marketingowe będą realizowane do końca roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 493) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH