Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bricomarche wdroży nowe koncepty swoich supermarketów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-03-2015, 12:52
Bricomarche wdroży nowe koncepty swoich supermarketów

Grupa Muszkieterów poinformowała o tym, że opracowuje i zaczęła wdrażać w niektórych lokalizacjach nowe koncepty supermarketów Bricomarche. Sieć placówek "dom i ogród" wprowadzi powiększone formaty dla placówek przejętych po sieci NOMI oraz dla rozbudowujących się własnych punktów sprzedaży. Równolegle wprowadzany będzie format Eko, czyli ekonomiczny koncept dla nowo otwieranych sklepów.

Przejęcie lokalizacji po supermarketach NOMI oraz coraz częściej pojawiająca się potrzeba rozbudowy istniejących supermarketów spowodowały konieczność opracowania konceptu dla powierzchni handlowej przekraczającej 2 tys. mkw. Pierwsze elementy nowego konceptu zostały wprowadzone w dwóch placówkach przejętych po konkurencji. Sala sprzedaży podzielona została na dwa "światy": świat "przyjemności", złożony z działów dekoracja i ogród oraz świat "potrzeby" z działem budowanie i majsterkowanie.

Równolegle opracowany został oszczędny koncept Eko dla nowych supermarketów Bricomarché. Poza zmodernizowanym wizerunkiem oraz nowymi gamami produktów, w sieci sklepów typu "dom i ogród" mają zostać wprowadzone rozwiązania, które podniosą ich funkcjonalność i pozwolą na obniżenie kosztów eksploatacji przy jednoczesnym zachowaniu poziomu standardu.

- Wdrożenie funkcjonalnych i nowoczesnych konceptów obu sieci jest aktualnie jednym z naszych kluczowych projektów i na tym zamierzamy się skupić w tym roku. Dzięki zastosowaniu stalowej konstrukcji sali sprzedaży i murowanej części socjalnej Muszkieterom uda się osiągnąć optymalizację kosztów budynków Bricomarché i obniżyć je o około 30 proc. - komentuje Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna centrali Bricomarché.

Pierwsze sklepy zbudowane w oparciu o nowe rozwiązania otwierane będą na początku 2016 r.

Sieć Bricomarché przygotowała również nową kampanię reklamową. Spoty w nowej odsłonie emitowane będą przez największe stacje telewizyjne od 19 marca. - Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku supermarketów Bricomarché jako sieci handlowej oferującej klientom dobrej jakości produkty w atrakcyjnych cenach - czytamy w komunikacie Muszkieterów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Esteta 18-03-2015, 23:33:
Jaki 2016? W kwietniu 2015 otworzą takie gooowno w Starogardzie Gdańskim. Być może pierwsze w tym formacie w Polsce. Wygląda to to jak dooopny magazyn i oszpeci każdy krajobraz. Tacy oni "Eko"!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH