Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bricomarche wdroży nowe koncepty swoich supermarketów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-03-2015, 12:52
Bricomarche wdroży nowe koncepty swoich supermarketów

Grupa Muszkieterów poinformowała o tym, że opracowuje i zaczęła wdrażać w niektórych lokalizacjach nowe koncepty supermarketów Bricomarche. Sieć placówek "dom i ogród" wprowadzi powiększone formaty dla placówek przejętych po sieci NOMI oraz dla rozbudowujących się własnych punktów sprzedaży. Równolegle wprowadzany będzie format Eko, czyli ekonomiczny koncept dla nowo otwieranych sklepów.

Przejęcie lokalizacji po supermarketach NOMI oraz coraz częściej pojawiająca się potrzeba rozbudowy istniejących supermarketów spowodowały konieczność opracowania konceptu dla powierzchni handlowej przekraczającej 2 tys. mkw. Pierwsze elementy nowego konceptu zostały wprowadzone w dwóch placówkach przejętych po konkurencji. Sala sprzedaży podzielona została na dwa "światy": świat "przyjemności", złożony z działów dekoracja i ogród oraz świat "potrzeby" z działem budowanie i majsterkowanie.

Równolegle opracowany został oszczędny koncept Eko dla nowych supermarketów Bricomarché. Poza zmodernizowanym wizerunkiem oraz nowymi gamami produktów, w sieci sklepów typu "dom i ogród" mają zostać wprowadzone rozwiązania, które podniosą ich funkcjonalność i pozwolą na obniżenie kosztów eksploatacji przy jednoczesnym zachowaniu poziomu standardu.

- Wdrożenie funkcjonalnych i nowoczesnych konceptów obu sieci jest aktualnie jednym z naszych kluczowych projektów i na tym zamierzamy się skupić w tym roku. Dzięki zastosowaniu stalowej konstrukcji sali sprzedaży i murowanej części socjalnej Muszkieterom uda się osiągnąć optymalizację kosztów budynków Bricomarché i obniżyć je o około 30 proc. - komentuje Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna centrali Bricomarché.

Pierwsze sklepy zbudowane w oparciu o nowe rozwiązania otwierane będą na początku 2016 r.

Sieć Bricomarché przygotowała również nową kampanię reklamową. Spoty w nowej odsłonie emitowane będą przez największe stacje telewizyjne od 19 marca. - Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku supermarketów Bricomarché jako sieci handlowej oferującej klientom dobrej jakości produkty w atrakcyjnych cenach - czytamy w komunikacie Muszkieterów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Esteta 18-03-2015, 23:33:
Jaki 2016? W kwietniu 2015 otworzą takie gooowno w Starogardzie Gdańskim. Być może pierwsze w tym formacie w Polsce. Wygląda to to jak dooopny magazyn i oszpeci każdy krajobraz. Tacy oni "Eko"!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.