Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Brytyjczycy coraz mniej przywiązują się do marek

  • Autor: Detal dzisiaj
  • Data: 08-01-2010, 11:38

Konsumenci na Wyspach Brytyjskich coraz mniej chętnie przywiązują się do konkretnych marek. 23 proc. Anglików stała się w ubiegłym roku mniej lojalna wobec danych marek, niż było to w 2008 r. - informuje serwis detaldzisiaj.com.pl.

Większe przywiązanie do marek deklaruje jedynie 9 proc. ankietowanych mieszkańców Wysp - jak wynika z badań przeprowadzonych przez agencję HS&P.

Jak informuje portal detaldzisiaj.com.pl na wysokim poziomie pozostaje wierność konkretnym sieciom supermarketów, takie przywiązanie deklaruje jedna trzecia brytyjskich konsumentów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH