Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Brytyjczycy szukają taniej żywności

  • Autor: Polska
  • Data: 14-03-2009, 10:20

Wm Morrisons, czwarta co do wielkości brytyjska sieć supermarketów, nie daje się recesji. Właśnie ogłosiła 7-procentowy wzrost całorocznego zysku. Coraz więcej konsumentów ściąga do supermarketów tej sieci w poszukiwaniu tańszej żywności - czytamy w dzienniku Polska.

Co więcej, podczas gdy większość firm wstrzymuje rekrutacje i zamraża pensje, Morrisons wynagrodzi pracowników za nieoczekiwany wzrost zysków. Spółka podała, że 124 tysięcy jej pracowników dostanie premie na łączną kwotę 34 milionów funtów.

Spółka podała, że co tydzień jej sklepy odwiedzało 550 tys. klientów więcej. Szczególnie silny wzrost odnotowały produkty pod własną marką Value z tańszą żywnością, gdzie sprzedaż podskoczyła aż o 50 proc.

Co więcej, Morrisons twierdzi, że odbiera udział w rynku swoim głównym rywalom, czyli sieciom hipermarketów Tesco, Sainsbury's, Waitrose czy ASDA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH