Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

C&W: Wartość sprzedaży internetowej wzrośnie do 2021 roku o 94 proc.

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 18-11-2017, 13:29
C&W: Wartość sprzedaży internetowej wzrośnie do 2021 roku o 94 proc.
fot. shutterstock

Jak podaje Cushman & Wakefield, wartość sprzedaży internetowej wzrośnie do 2021 roku o 94 proc., a według prognoz firmy wolumen przesyłek dostarczanych do klientów w Europie może zwiększyć się w tym czasie o 69 proc. Z kolei łączny koszt dostaw, który szacowany jest na aż 70 mld euro, może wzrosnąć w najbliższych pięciu latach o 7-10 proc.

- Niezbędne będą znaczne inwestycje w obsługę zamówień składanych online, centra dystrybucyjne i technologie ułatwiające realizację dostaw tego samego lub następnego dnia – ocenia firma. Podkreśla także, że dla prawie dwóch trzecich (59 proc.) milenialsów bliskość sklepu tradycyjnego jest istotna przy dokonywaniu zakupu w sieci.

W związku z intensywnym rozwojem e-commerce, firma Cushman & Wakefield wprowadza nowa usługę - newCommerce, aby wesprzeć klientów z sektora handlowego w realizacji celów wobec rozwoju technologii, wielokanałowej formy dystrybucji i zacierania się granicy pomiędzy sprzedażą w sklepach tradycyjnych i na platformach internetowych. newCommerce to kompleksowe rozwiązania dzięki połączeniu platformy usług dla sektora handlowego i znajomości rynku nieruchomości logistycznych i przemysłowych oraz e-commerce.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH