Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour chce być ekspertem w produktach świeżych i mistrzem w obsłudze klientów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-09-2015, 21:44
Carrefour chce być ekspertem w produktach świeżych i mistrzem w obsłudze klientów
Oficjalnego otwarcia centrum „Smak Kariery” dokonali Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska oraz Justyna Orzeł, dyrektor ds. zasobów ludzkich Carrefour Polska. fot. Carrefour

Carrefour otworzył w Warszawie przy al. Jerozolimskich centrum szkoleniowe „Smak Kariery” dla przyszłych i obecnych pracowników sieci, którzy będą uczyli się m.in. w produkcji wyrobów świeżych na działach piekarniczym, ciastkarskim i mięsnym oraz doskonalili w kwestii obsługi klienta.

Carrefour Polska otwiera centrum „Smak Kariery”, dzięki któremu pracownicy sieci oraz uczniowie szkół zawodowych zyskają miejsce szkoleń i praktyk realizowanych bezpośrednio u pracodawcy. Dzięki tej inicjatywie Carrefour chce pozyskać najlepszych na rynku fachowców, którzy będą pracować z produktami świeżymi w sklepach sieci.

Oficjalnego otwarcia centrum dokonali Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska oraz Justyna Orzeł, dyrektor ds. zasobów ludzkich Carrefour Polska. - Chcemy być profesjonalistami w produktach świeżych i jakości obsługi klienta, to centrum szkoleniowe ma nam w tym pomóc – mówił Guillaume de Colonges.

Program jest organizowany wspólnie z Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami. Zwieńczeniem działań podejmowanych przez Carrefour w ramach tego programu jest uruchomienie w Warszawie centrum szkoleniowego „Smak Kariery”. Zaprojektowane specjalnie w sposób dedykowany dla specyfiki zawodów związanych z przetwarzaniem produktów spożywczych centrum będzie, zgodnie z zamierzeniami Carrefour, laboratorium zawodu dla przyszłych specjalistów zatrudnianych w sklepach sieci w całym kraju.

- Carrefour prowadząc działalność w różnych formatach sklepów i dając możliwość zatrudnienia w ponad 120 zawodach poszukuje kandydatów o różnorodnych kompetencjach. Daje to szeroki wachlarz możliwości dla rozwoju zawodowego obecnych pracowników, a także osób poszukujących atrakcyjnego miejsca pracy. Nasze centrum pozwoli kształcić specjalistów dla naszej sieci zgodnie ze standardami XXI wieku – tłumaczy Justyna Orzeł, dyrektor ds. zasobów ludzkich Carrefour Polska.

Centrum Smak Kariery to wnętrza o powierzchni 700 mkw., gdzie równocześnie będzie mogło uczyć się i praktycznie ćwiczyć nawyki zawodowe kilkadziesiąt osób. Centrum obejmuje zespół pomieszczeń umożliwiających kompleksowe prowadzenie procesu dydaktycznego, w tym w pełni wyposażone stanowiska kuchenne, bibliotekę multimedialną, sale konferencyjne, salę audiowizualną oraz strefę chill out. W centrum odbywać się będą szkolenia w zakresie obejmującym kompetencje dotyczące różnych zawodów związanych z handlem spożywczym. Swoje pierwsze kroki w profesjonalnej praktyce będą stawiali tu również uczniowie szkół zawodowych i techników, których kierunki zawodowe są zbieżne z obszarami działania Carrefour. Kadrę centrum stanowić będą eksperci Carrefour z Polski oraz Europy.

Kształcenie własnych kadr, to nie tylko kwestia bycia bardziej konkurencyjnym na rynku i atrakcyjnym dla klientów, ale także sytuacji na rynku pracy. Coraz trudniej jest znaleźć na rynku specjalistów z doświadczeniem i wiedzą w produkcji pieczywa, ciast, wędlin, czy rozbiorze mięsa. A trudno o dobry produkt, gdy jego wyrobem zajmuje się osoba po krótkim przeszkoleniu. Jakość i smakowitość produktu odgrywają fundamentalną rolę w wyborach klientów i decyzji o powtórnym zakupie danego towaru.

KOMENTARZE: (16)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Gość 03-10-2015, 18:38:
Są też tacy, dla których najważniejsza jest zdrowa żywność,
produkty BIO!!!
  • Gość 03-10-2015, 18:20:
Klienci są bardzo różni, dla jednego cena nie jest ważna, ważniejsze od ceny jest to jak zostanie obsłużony i czy atmosfera jest miła. Dla wielu osób wyjście do sklepu jest nawet czymś wyjątkowym, ponieważ jest to dla nich jedyne wyjście w ciągu dnia. Inni zaś patrzą tylko na ceny i dla nich nie istotne jest czy ktoś jest miły czy nie, dla nich liczy się tylko CENA.
  • Biedronkowaty 01-10-2015, 10:50:
Oj nie prawda dla handlu jak mówił właściciel Wal-Marta Pan Wolton , lokalizacja , lokalizacja i po trzecie lokalizacja . A co do zapachu w sklepach francuskich to jest ogólny problem z zapachem .

Zobacz wszystkie komentarze (16)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH