Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour chce być ekspertem w produktach świeżych i mistrzem w obsłudze klientów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-09-2015, 21:44
Carrefour chce być ekspertem w produktach świeżych i mistrzem w obsłudze klientów
Oficjalnego otwarcia centrum „Smak Kariery” dokonali Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska oraz Justyna Orzeł, dyrektor ds. zasobów ludzkich Carrefour Polska. fot. Carrefour

Carrefour otworzył w Warszawie przy al. Jerozolimskich centrum szkoleniowe „Smak Kariery” dla przyszłych i obecnych pracowników sieci, którzy będą uczyli się m.in. w produkcji wyrobów świeżych na działach piekarniczym, ciastkarskim i mięsnym oraz doskonalili w kwestii obsługi klienta.

Carrefour Polska otwiera centrum „Smak Kariery”, dzięki któremu pracownicy sieci oraz uczniowie szkół zawodowych zyskają miejsce szkoleń i praktyk realizowanych bezpośrednio u pracodawcy. Dzięki tej inicjatywie Carrefour chce pozyskać najlepszych na rynku fachowców, którzy będą pracować z produktami świeżymi w sklepach sieci.

Oficjalnego otwarcia centrum dokonali Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska oraz Justyna Orzeł, dyrektor ds. zasobów ludzkich Carrefour Polska. - Chcemy być profesjonalistami w produktach świeżych i jakości obsługi klienta, to centrum szkoleniowe ma nam w tym pomóc – mówił Guillaume de Colonges.

Program jest organizowany wspólnie z Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami. Zwieńczeniem działań podejmowanych przez Carrefour w ramach tego programu jest uruchomienie w Warszawie centrum szkoleniowego „Smak Kariery”. Zaprojektowane specjalnie w sposób dedykowany dla specyfiki zawodów związanych z przetwarzaniem produktów spożywczych centrum będzie, zgodnie z zamierzeniami Carrefour, laboratorium zawodu dla przyszłych specjalistów zatrudnianych w sklepach sieci w całym kraju.

- Carrefour prowadząc działalność w różnych formatach sklepów i dając możliwość zatrudnienia w ponad 120 zawodach poszukuje kandydatów o różnorodnych kompetencjach. Daje to szeroki wachlarz możliwości dla rozwoju zawodowego obecnych pracowników, a także osób poszukujących atrakcyjnego miejsca pracy. Nasze centrum pozwoli kształcić specjalistów dla naszej sieci zgodnie ze standardami XXI wieku – tłumaczy Justyna Orzeł, dyrektor ds. zasobów ludzkich Carrefour Polska.

Centrum Smak Kariery to wnętrza o powierzchni 700 mkw., gdzie równocześnie będzie mogło uczyć się i praktycznie ćwiczyć nawyki zawodowe kilkadziesiąt osób. Centrum obejmuje zespół pomieszczeń umożliwiających kompleksowe prowadzenie procesu dydaktycznego, w tym w pełni wyposażone stanowiska kuchenne, bibliotekę multimedialną, sale konferencyjne, salę audiowizualną oraz strefę chill out. W centrum odbywać się będą szkolenia w zakresie obejmującym kompetencje dotyczące różnych zawodów związanych z handlem spożywczym. Swoje pierwsze kroki w profesjonalnej praktyce będą stawiali tu również uczniowie szkół zawodowych i techników, których kierunki zawodowe są zbieżne z obszarami działania Carrefour. Kadrę centrum stanowić będą eksperci Carrefour z Polski oraz Europy.

Kształcenie własnych kadr, to nie tylko kwestia bycia bardziej konkurencyjnym na rynku i atrakcyjnym dla klientów, ale także sytuacji na rynku pracy. Coraz trudniej jest znaleźć na rynku specjalistów z doświadczeniem i wiedzą w produkcji pieczywa, ciast, wędlin, czy rozbiorze mięsa. A trudno o dobry produkt, gdy jego wyrobem zajmuje się osoba po krótkim przeszkoleniu. Jakość i smakowitość produktu odgrywają fundamentalną rolę w wyborach klientów i decyzji o powtórnym zakupie danego towaru.

KOMENTARZE: (16)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Gość 03-10-2015, 18:38:
Są też tacy, dla których najważniejsza jest zdrowa żywność,
produkty BIO!!!
  • Gość 03-10-2015, 18:20:
Klienci są bardzo różni, dla jednego cena nie jest ważna, ważniejsze od ceny jest to jak zostanie obsłużony i czy atmosfera jest miła. Dla wielu osób wyjście do sklepu jest nawet czymś wyjątkowym, ponieważ jest to dla nich jedyne wyjście w ciągu dnia. Inni zaś patrzą tylko na ceny i dla nich nie istotne jest czy ktoś jest miły czy nie, dla nich liczy się tylko CENA.
  • Biedronkowaty 01-10-2015, 10:50:
Oj nie prawda dla handlu jak mówił właściciel Wal-Marta Pan Wolton , lokalizacja , lokalizacja i po trzecie lokalizacja . A co do zapachu w sklepach francuskich to jest ogólny problem z zapachem .

Zobacz wszystkie komentarze (16)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.