Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour chce uprzedzić Biedronkę. Sieć będzie otwierać małe sklepy na polskich wsiach

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-05-2010, 18:46
Carrefour chce uprzedzić Biedronkę. Sieć będzie otwierać małe sklepy na polskich wsiach

Sieć Carrefour ogłosiła, że w ramach nowej strategii zamierza mocno rozwijać koncept sklepów osiedlowych do 400 mkw. wraz z partnerami franczyzowymi. Od początku roku firma uruchomiła 15 nowych sklepów z logo Carrefour Express. Do końca roku ma ich zostać otwartych kolejnych 40. W sumie na koniec 2010 roku ma ich być 80. W latach 2011 i następnych sieć planuje otwierać 100 sklepów franczyzowych rocznie.

W tym roku francuski operator uruchomił już 15 franczyzowych sklepów Careefour Express, w ciągu dwóch najbliższych miesięcy (czerwiec/lipiec) ruszy kolejne siedem sklepów m.in. w Warszawie, Ząbkach, Lesznie, Orzechu, Józefosławiu czy Zduńskiej Woli.

Jak zapowiadają przedstawiciele sieci sklepy franczyzowe przejdą rebranding na koszt Carrefour Polska. Będzie to zielone logo Carrefour express. Z rynku zniknie logo Carrefour 5 minut dotychczas wykorzystywane przez sklepy osiedlowe współpracujące z Carrefourem. Obecnie ponad 20 proc. sklepów franczyzowych posiada nowe logo. Realizowany obecnie rebranding supermarketów Carrefour zostanie zakończony w najbliższych tygodniach.

Firma zamierza otwierać sklepy Carrefour express w małych miejscowościach, a nawet na wsiach. - Dzisiaj otworzyliśmy sklep w miejscowości Brzozów, która liczy 900 mieszkańców. W ostatnim czasie podpisałem kilka kolejnych pozwoleń na otwieranie tego typu placówek w miejscowościach o populacji 800 mieszkańców - mówi Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

Zdaniem zarządu takie podejście pozwoli firmie wyprzedzić konkurencję rynkową. - Segment małych sklepów jest niezwykle obiecujący. W naszych wynikach obroty sklepów franczyzowych stanowią bardzo znaczącą pozycję. Dlatego nie damy się wyprzedzić w tym lokalizacjach naszym konkurentom, w tym Jeronimo Martins - zapewnia prezes Jean Anthoine.

Sklepy franczyzowe korzystają ze wspólnej komunikacji marketingowej sieci, mogą zaopatrywać się w magazynach Carrefour Polska, a jednocześnie mają swobodę w kształtowaniu cen w swoich sklepach. Aby dostosować asortyment do lokalnych potrzeb franczyzobiorcy mogą korzystać także z innych dostawców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH