Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour chce zwiększyć do 40 proc. udział marek własnych w sprzedaży sieci

  • Autor: planetretail
  • Data: 30-06-2011, 15:29

Lars Olofsson, prezes Carrefour potwierdził, że chce aby we Francji udział marek własnych w sprzedaży sieci wzrósł z 25 do 40 proc. Do końca roku francuski operator chce wprowadzić do sprzedaży ponad 1,5 tys. nowych produktów private label.Za nim produkty zostaną wprowadzane na rynek, będą one wcześniej testowane przez konsumentów. Oceniana będzie nie tylko receptura, ale także estetyka opakowania i etykieta. Od 1 września wszystkie zatwierdzone produkty, będą oznaczone nowym logo z informacją „Inspirowane, przetestowane i zatwierdzone przez klientów Carrefoura".

Za nim produkty zostaną wprowadzane na rynek, będą one wcześniej testowane przez konsumentów. Oceniana będzie nie tylko receptura, ale także estetyka opakowania i etykieta. Od 1 września wszystkie zatwierdzone produkty, będą oznaczone nowym logo z informacją: „Inspirowane, przetestowane i zatwierdzone przez klientów Carrefoura".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH