Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour: Eventy to nieodłączny element strategii naszych centrów handlowych

Oprócz oferty handlowej klienci centrów handlowych poszukują w obiektach rozrywki oraz sposobów spędzenia czasu wolnego. Zgodnie z tym trendem największe obiekty zarządzane przez Carrefour Polska przeznaczają swoje powierzchnie na różnorodne aktywności, zapewniając klientom pozazakupowe doświadczenia.

Carrefour: Eventy to nieodłączny element strategii naszych centrów handlowych
fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 19-09-2018, 14:22

 Eventy organizowane na terenie centrów handlowych, to jedna z najczęstszych form spędzania czasu wolnego przez klientów tych obiektów. Potwierdzają to między innymi wyniki badań zaprezentowane przez Colliers International w raporcie pt. „Nadchodzi zmiana. Nowy wymiar rozrywki i rekreacji w centrach handlowych”. Zaraz po kinie i wizycie w punktach gastronomicznych, respondenci wskazywali właśnie różnorodne animacje. Nie dziwi więc fakt, że w galeriach handlowych w całej Polsce klienci zapraszani są na warsztaty, spotkania czy loterie. Carrefour Polska – właściciel i zarządca sieci obiektów – również dostrzega korzyści płynące z organizacji tego typu wydarzeń.

- Eventy to nieodłączny element strategii naszych największych centrów handlowych. Organizowane przez nas wydarzenia skutkują wzrostem odwiedzalności obiektów średnio o 30 procent. W osiąganiu takich wyników kluczowy jest oczywiście dobór atrakcji. Aby event był efektywny, a więc przełożył się na wyniki galerii, musi przede wszystkim odpowiadać na oczekiwania lokalnej społeczności – mówi  Ewa Karska, Dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska.

Specjaliści ds. marketingu w dziale Galerii Handlowych Carrefour Polska znają obiekty zarządzane przez sieć oraz potrzeby ich klientów. Dzięki doświadczeniu oraz analizie trendów wiedzą, jakie animacje sprawdzą się w obiektach, a jakie nie przyniosą oczekiwanych efektów. Ponieważ obiekty Carrefour Polska to w większości lokalne, otwarte na rodziny z dziećmi galerie, wśród organizowanych wydarzeń przeważają te o charakterze prorodzinnym, jak np. cykl spotkań edukacyjnych dla dzieci organizowany w gdańskiej Galerii Morena czy koncepty oparte na licencjach, które cieszą się ogromną popularnością zarówno wśród najmłodszych, jak i ich opiekunów. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.225.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.