Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour Express: Co piąty klient korzysta z kas samoobsługowych

Carrefour Polska rozwija projekt mini kas samoobsługowych w swoich sklepach formatu convenience. Sieć wprowadziła nowe kasy do kolejnych 20 sklepów franczyzowych w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. To innowacyjne rozwiązanie pozwala zapewnić klientom szybkie i wygodne zakupy, a dla franczyzobiorców i ajentów sieci stanowi znaczące wsparcie w zakresie efektywnego zarządzania sklepem.

Carrefour Express: Co piąty klient korzysta z kas samoobsługowych
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
Data: 18-07-2019, 11:15

W ubiegłym roku Carrefour uruchomił pierwsze mini kasy samoobsługowe w wybranych pomarańczowych sklepach z logo Carrefour Express Convenience w Warszawie i Gdańsku. Nowe kasy znacząco przyspieszyły obsługę klientów w testowanych placówkach, co przełożyło się na ich wymierne wyniki biznesowe. Z tego powodu, sieć zdecydowała się wprowadzić mini kasy samoobsługowe do kolejnych kilkudziesięciu sklepów swoich franczyzobiorców.

- Innowacje technologiczne to jeden z wyróżników Carrefour na polskim rynku oraz element budowania przewagi konkurencyjnej naszej oferty franczyzowej. Nasi franczyzobiorcy chętnie korzystają z nowych rozwiązań, bo pozwalają im one zaoferować klientom lepsze i wygodniejsze zakupy, a przede wszystkim efektywniej zarządzać swoimi sklepami - powiedział Michał Florkiewicz, Dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. - Nad wdrożeniem mini kas samoobsługowych pracowaliśmy przez ostatnich kilka miesięcy. Testy utwierdziły nas w decyzji o potrzebie dynamicznego rozwoju tego projektu w całej Polsce. Obecnie kasy działają już w 22 sklepach franczyzowych i średnio korzysta z nich aż 20% naszych klientów. Dlatego docelowo chcielibyśmy uruchomić je we wszystkich sklepach naszego pomarańczowego konceptu franczyzowego Carrefour Express convenience – dodał Florkiewicz.

Kasy samoobsługowe w pierwszej kolejności trafiły do sklepów franczyzowych zlokalizowanych w centrach dużych miast, gdzie szczególnie ważna jest szybka obsługa klientów. Klientom, którzy nie wiedzą, jak korzystać z kas samoobsługowych, pomocy udzieli pracownik sklepu. Carrefour Express Convenience to format samoobsługowych sklepów dopasowany do oczekiwań i szybkiego tempa życia mieszkańców dużych aglomeracji miejskich, jak Warszawa, Gdańsk czy Kraków. Zapewnia on klientom dostęp do szerokiego asortymentu dań gotowych, w tym jedzenia na wynos, świeżo wypiekanego pieczywa, produktów bezglutenowych czy żywności bio. Klienci mogą w nim kupić również świeżo parzoną kawę, umyć kupione na miejscu owoce czy zalać wrzątkiem lub podgrzać zupę.

Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce działa ok. 600 sklepów franczyzowych. Ofertę franczyzy Carrefour wyróżnia kompleksowe podejście do modelu współpracy, w ramach którego sieć nie tylko zapewnia partnerowi rozpoznawalne logo, ale przede wszystkim dba o budowanie współpracy opartej na wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniu w handlu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour Express RSS ALERT    /    kasy samoobsługowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.251.81
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.