REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Carrefour i koncern BP wprowadzają na stacje paliw nowy koncept handlowy

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2011, 10:51
Carrefour i koncern BP wprowadzają na stacje paliw nowy koncept handlowy

W kwietniu br. Carrefour Polska i BP Europa SE podpisały wstępne porozumienie o współpracy. Na jego mocy powstał nowy koncept handlowy – oferta sklepowa BP została poszerzona o ponad 1000 produktów z oferty Carrefour.

REKLAMA

13 maja br. na stacji BP w Warszawie przy ul. Krakowska i Malownicza ruszy pierwszy sklep Carrefour Express. Porozumienie między BP a Carrefour nie oznacza przejmowania sklepów BP przez Carrefour. Sklepami na swoich stacjach nadal będzie zarządzać BP. Współpraca Carrefour Express ze stacjami benzynowymi sieci BP opiera się na specjalnie wypracowanym przez obie firmy modelu franczyzowym.

Wprowadzenie na stacje BP sklepów Carrefour Express jest kolejnym etapem współpracy obu firm - w 2007 obie firmy wprowadziły pilotażową koncepcję sklepu „5 minut". Na podstawie zdobytych doświadczeń, zdecydowano się na kontynuowanie współpracy pod istniejącą już marką Carrefour Express.

Projekt ma charakter testowy i będzie realizowany na 6 stacjach BP w 3 miastach: Warszawie, Częstochowie i Krakowie. Podobną współpracę BP z powodzeniem kontynuuje od kilku lat w Wielkiej Brytanii z siecią sklepów Marks&Spencer.

- Celem podpisanego przez Carrefour Polska i BP Europa SE porozumienia jest stworzenie najlepszego, najbardziej ekonomicznego modelu sklepu z bogatą ofertą dla klientów - Wielu kierowców, przyjeżdżając na nasze stacje, chce oszczędzić czas i decyduje się uzupełnić domowe zapasy przy okazji tankowania - mówi Andrzej Ruszkowski, dyrektor Działu Sklepów na stacjach BP. - Mamy nadzieję, że teraz zakupy na stacjach BP będą dla nich jeszcze bardziej atrakcyjne, ponieważ współpraca z Carrefour oznacza poszerzenie dotychczasowej oferty o ponad 1000 produktów spożywczych.

W nowej ofercie, oprócz nabiału, wędlin, warzyw i owoców, będzie również świeże pieczywo dostarczane z lokalnych piekarni kilka razy dziennie. Układ półek, gama produktów, polityka cenowa i promocyjna powstały w oparciu o wieloletnie doświadczenia obu firm, działających dotychczas w nieco odmiennych segmentach rynku. Mamy nadzieję, że udało się stworzyć nowy koncept sklepu, mogący ułatwić życie coraz bardziej zabieganym, odwiedzającym nas mieszkańcom miast- dodaje Ruszkowski.

Zachętą do podejmowania tego typu działań jest m.in. sukces kawiarenek Wild Bean Cafe dowodzący, że firma BP ma doskonałe zrozumienie potrzeb Klientów i potrafi wprowadzać ofertę, która zaspokaja ich oczekiwania. Nowa oferta sklepowa jest uzupełnieniem WBC.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH