Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Carrefour i Lidl analizują kupno sieci DIA

Carrefour, Lidl i Sonae rozważają złożenie oferty na kupno całości lub części działalności hiszpańskiej sieci Dia - podają zagraniczne media.

Te trzy firmy już analizują hiszpańską dywizję grupy. Podobno niektóre z funduszy inwestycyjnych również wykazały zainteresowanie spółką. Jedna z tych grup mogłaby w ten sposób stać się białym rycerzem poszukiwanym przez DIA.

Zainteresowanie tych trzech firm pokazuje wartość, jaką ma DIA dla firm z tego sektora. Chociaż hiszpańska grupa doświadcza poważnych trudności finansowych, nadal generuje EBITDA (zysk operacyjny) w wysokości 246 milionów.

Jak informuje Dlahandlu.pl, sieć może wkrótce zamknąć prawie 300 sklepów w Hiszpanii. Pracę może stracić nawet 1600 osób. Sieć miała w Aragonii w 2017 roku łącznie 295 sklepów, podzielonych na 211 własnych i 84 franczyzowych. Prawie wszystkie z nich znajdują się w prowincji Saragossa (215).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dia RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    przejęcia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.145.124
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.