Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour i Visa promują płatności kartami w Polsce

  • Autor: pr
  • Data: 19-06-2013, 14:00

Kampania promocyjna zakłada, że każda płatność kartą Visa za zakupy w sieci Carrefour jest nagradzana upominkiem do zrealizowania w blisko 20 ogólnopolskich sieciach handlowych.

Organizacja Visa Europe rozpoczęła innowacyjną, ogólnopolską kampanię promującą płatności bezgotówkowe, w ramach której klienci otrzymają upominki za płatności kartą Visa dokonane w dowolnym sklepie sieci Carrefour.

W ciągu dwóch miesięcy trwania programu, każda płatność Visa za zakupy w hipermarketach Carrefour, supermarketach Carrefour Market, sklepach franczyzowych Carrefour Express oraz na stacjach paliw Carrefour będzie nagradzana specjalnymi ofertami partnerów promocji, tj. blisko dwudziestu sieci ogólnopolskich, wśród których znajdują się: Coffeeheaven, Multikino, Telepizza, Empik.com i Sephora.

W ramach kampanii „Promocja upominkowa Visa", klienci płacący kartą Visa w sklepie Carrefour otrzymają kod, który - po przesłaniu SMS-em - umożliwi otrzymanie oferty od jednego z wielu partnerów handlowych promocji. Dla przykładu, może to być bezpłatna kawa w coffeeheaven, ulgowy bilet do Multikina lub też „3 za 1", czyli trzy pizze w cenie jednej w sieci Telepizza.

Promocja będzie wsparta szeroką, zintegrowaną kampanią informacyjną obejmującą ponad 500 sklepów sieci Carrefour, prasę codzienną oraz internet. Rozpoczęta kampania promocyjna jest pierwszą częścią strategicznego programu Visa, który przewiduje podobne działania partnerskie z czołowymi sieciami handlowymi. Głównym celem kampanii jest pokazanie posiadaczom kart, jak proste, wygodne i korzystne jest płacenie kartą Visa w przeciwieństwie do używania gotówki. Jak się oczekuje, nagradzanie klientów płacących kartami Visa upominkami od sieci handlowych, w połączeniu z edukowaniem konsumentów odnośnie zalet kart, da znaczący impuls do dalszego rozwoju płatności bezgotówkowych.

- Naszym strategicznym celem jest przyśpieszenie rozwoju obrotu bezgotówkowego w Polsce, z wszelkimi jego korzyściami zarówno dla gospodarki, jak i dla polskiego konsumenta - stwierdziła Małgorzata O'Shaughnessy, wiceprezes Visa Europe i dyrektor generalna odpowiedzialna za Polskę, Czechy i Słowację. - Obecna kampania promocyjna odzwierciedla długookresowe działania organizacji Visa na rzecz zacieśniania współpracy z firmami handlowymi w promowaniu płatności kartami - dodała.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH