Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Carrefour i Visa promują płatności kartami w Polsce

Kampania promocyjna zakłada, że każda płatność kartą Visa za zakupy w sieci Carrefour jest nagradzana upominkiem do zrealizowania w blisko 20 ogólnopolskich sieciach handlowych.

Organizacja Visa Europe rozpoczęła innowacyjną, ogólnopolską kampanię promującą płatności bezgotówkowe, w ramach której klienci otrzymają upominki za płatności kartą Visa dokonane w dowolnym sklepie sieci Carrefour.

W ciągu dwóch miesięcy trwania programu, każda płatność Visa za zakupy w hipermarketach Carrefour, supermarketach Carrefour Market, sklepach franczyzowych Carrefour Express oraz na stacjach paliw Carrefour będzie nagradzana specjalnymi ofertami partnerów promocji, tj. blisko dwudziestu sieci ogólnopolskich, wśród których znajdują się: Coffeeheaven, Multikino, Telepizza, Empik.com i Sephora.

W ramach kampanii „Promocja upominkowa Visa", klienci płacący kartą Visa w sklepie Carrefour otrzymają kod, który - po przesłaniu SMS-em - umożliwi otrzymanie oferty od jednego z wielu partnerów handlowych promocji. Dla przykładu, może to być bezpłatna kawa w coffeeheaven, ulgowy bilet do Multikina lub też „3 za 1", czyli trzy pizze w cenie jednej w sieci Telepizza.

Promocja będzie wsparta szeroką, zintegrowaną kampanią informacyjną obejmującą ponad 500 sklepów sieci Carrefour, prasę codzienną oraz internet. Rozpoczęta kampania promocyjna jest pierwszą częścią strategicznego programu Visa, który przewiduje podobne działania partnerskie z czołowymi sieciami handlowymi. Głównym celem kampanii jest pokazanie posiadaczom kart, jak proste, wygodne i korzystne jest płacenie kartą Visa w przeciwieństwie do używania gotówki. Jak się oczekuje, nagradzanie klientów płacących kartami Visa upominkami od sieci handlowych, w połączeniu z edukowaniem konsumentów odnośnie zalet kart, da znaczący impuls do dalszego rozwoju płatności bezgotówkowych.

- Naszym strategicznym celem jest przyśpieszenie rozwoju obrotu bezgotówkowego w Polsce, z wszelkimi jego korzyściami zarówno dla gospodarki, jak i dla polskiego konsumenta - stwierdziła Małgorzata O'Shaughnessy, wiceprezes Visa Europe i dyrektor generalna odpowiedzialna za Polskę, Czechy i Słowację. - Obecna kampania promocyjna odzwierciedla długookresowe działania organizacji Visa na rzecz zacieśniania współpracy z firmami handlowymi w promowaniu płatności kartami - dodała.

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    Visa RSS ALERT    /    płatności bezgotówkowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.184.124
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.