Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour: Innowacje w nowym supermarkecie w Warszawie

Carrefour otworzył kolejny innowacyjny sklepu na polskim rynku. Zlokalizowany na warszawskiej Białołęce, wyróżnia się nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. Jest to pierwszy sklep sieci w Polsce, w którym klienci mogą skorzystać, m.in. z oferty dojrzewalni wołowiny czy dedykowanej akcji marketingowej „Zyskuj na okrągło”.

Carrefour: Innowacje w nowym supermarkecie w Warszawie
Carrefour: Innowacje w nowym supermarkecie w Warszawie. Fot. shutterstock

Supermarket mieści się w Warszawie przy ul. Światowida i jest pierwszym sklepem premium otwartym przez Carrefour w segmencie supermarketów. Sieć zaprezentowała w nim wiele nowoczesnych rozwiązań, bazujących na swoim międzynarodowym doświadczeniu i najświeższych trendach handlowych.

Zmiany wizerunkowe i jakościowe wdrożone w warszawskim sklepie obrazują kierunek, w którym Carrefour chce podążać na polskim rynku, oferując klientom nowe koncepty sklepów oraz nowoczesne rozwiązania w każdym aspekcie doświadczeń zakupowych klienta.

Supermarket Carrefour Białołęka to sklep o powierzchni 2020 m2, z szerokimi alejkami i czytelnie oznaczonymi działami. Dzięki zastosowaniu niskich regałów w centralnej części sali sprzedaży, klienci bardziej intuicyjnie poruszają się po sklepie i łatwiej odnajdują poszukiwane produkty. 

W sklepie znajduje się m.in. dojrzewalnia wołowiny oraz wędzarnia wędlin, w których „na oczach klientów” powstają wyroby premium, a także samoobsługowe urządzenia do wyciskania soków z wybranych owoców.

Sklep oferuje też szerszy wybór ryb morskich i atlantyckich, których dostawy odbywają się 3 razy w tygodniu, a także jako pierwszy wprowadził idee dopasowania produktowego końcówek regałów, dzięki którym klienci intuicyjnie sięgają po uzupełniające się produkty, jak np. makaron i sos, czy mleko i płatki śniadaniowe.

Nowością, wprowadzoną w supermarkecie Carrefour na Białołęce, jest również akcja promocyjna „Zyskuj na okrągło”, w której sieć oferuje gwarancję „okrągłej ceny” na wybrane popularne produkty. Dzięki tej akcji klient ma pewność, że zawsze, kiedy przyjdzie do sklepu np. po mleko wybranej marki, nabędzie je w okrągłej, atrakcyjnej cenie 2 zł. W promocji znajduje się łącznie kilkadziesiąt produktów z różnych kategorii.

Supermarket na Białołęce wdrożył również pewne rozwiązania z zakresu digitalizacji. W sklepie całą komunikację POS przy kasach zastąpiono nowoczesnymi ekranami, dzięki którym wszystkie najważniejsze dla klienta informacje znajdują się w jednym miejscu i podane są w przystępnej formie krótkich animowanych komunikatów.

Carrefour zarządza obecnie w Polsce ponad 150 supermarketami. Tylko w ubiegłym roku sieć zmodernizowała łącznie 50 sklepów oraz otworzyła 2 nowe placówki. W tym roku Carrefour planuje otwarcia nowych sklepów oraz modernizacje kolejnych obiektów w tym formacie.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    supermarket Carrefour RSS ALERT    /    Carrefour Białołęka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.225.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.