Carrefour inwestuje w rozwój Galerii Morena
Carrefour prowadzi rekomercjalizację modernizację i rozbudowę Galerii Morena w Gdańsku. Na przestrzeni najbliższych tygodni ruszy kolejny etap prac związany z przebudową i remodelingiem hipermarketu Carrefour, który stanie się jednym z najnowocześniejszych hipermarketów na polskim rynku.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Francja: Carrefour i E. Leclerc walczą o klientów w centrach miast
- Carrefour uruchamia w Paryżu innowacyjną usługę dla klientów kupujących w sieci
- Sprzedaż Carrefoura w Polsce w I kw. wyniosła 511 mln euro. Spadek LfL o 0,8 proc.
Tuż po Świętach Wielkanocnych w Galerii Morena rozpocznie się rozbudowa i remodeling hipermarketu Carrefour. W ciągu 3 miesięcy sklep zostanie gruntownie przebudowany i zmodernizowany według innowacyjnej koncepcji światów produktów. Oprócz nowoczesnej i estetycznej organizacji działów, nowy hipermarket Carrefour zaoferuje również znacznie bogatszą i bardziej różnorodną ofertę produktów oraz szereg innowacyjnych rozwiązań handlowych.
- Galeria Morena to jedna z największych inwestycji Carrefour na polskim rynku. Po zakończeniu przebudowy zaoferuje ona mieszkańcom miasta ponad 33.000 metrów kwadratowych powierzchni wynajmu, w tym nowe funkcje handlowe i rozrywkowe oraz całkowicie zmodernizowany hipermarket Carrefour – mówi Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.
- Podpisaliśmy już umowy z wieloma nowymi najemcami, m.in. kinem, placem zabaw dla dzieci czy nowoczesnym fitness klubem, a także popularnymi markami odzieżowymi i restauracyjnymi. Zakończyliśmy również budowę retail parku, w którym klienci mogą już zrobić swoje przedświąteczne zakupy. Wielkie otwarcie Galerii Morena zostało zaplanowane na drugi kwartał 2016 roku – dodaje Ronan Martin.
W okresie przebudowy hipermarket Carrefour pozostanie otwarty dla klientów. Aby główne prace modernizacyjne, były jak najmniej uciążliwe dla klientów, zostały zaplanowane w godzinach po zamknięciu sklepu.
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!