Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour: Jacek Braciak w roli Napoleona promuje jakość produktów i niskie ceny

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 08-03-2016, 12:51
Carrefour: Jacek Braciak w roli Napoleona promuje jakość produktów i niskie ceny
fot. shutterstock

Carrefour rozpoczął swoją największą kampanię marketingową w Polsce, której celem jest przedstawienie pozytywnych zmian wprowadzonych w firmie w ostatnim czasie. Jej bohaterem został Napoleon, w którego rolę wcielił się znany polski aktor – Jacek Braciak. Kampania została poprzedzona dwutygodniową komunikacją teaserową w najważniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz na nośnikach outdoor.

To pierwsza, w 19-letniej historii Carrefour Polska, kampania marketingowa o tak dużej skali i zasięgu. Została podzielona na dwa etapy. Pierwszy z nich, teaser, zachęcał odbiorców do odgadnięcia źródła nagłego zainteresowania francuskiego cesarza sprawami Polski i odsyłał na stronę internetową www.cozamierzanapoleon.pl, która wzbudziła zainteresowanie 5 milionów internautów. Natomiast od 8 marca kampania przechodzi w swoją drugą, właściwą fazę pod hasłem „Bonjour w Carrefour”, podczas której Napoleon jako Strażnik Jakości opowie o zmianach, jakie nastąpiły w sklepach.

Bohater nowej kampanii, Napoleon to strażnik i gwarant realizacji zobowiązań firmy, ujętych w „manifeście” przedstawionym w spotach reklamowych. W lekko humorystycznej formie „dekretów”, Napoleon będzie wyjaśniał i przybliżał klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie orazbliskość, zarówno poprzez dostępność naszych sklepów, ale co ważniejsze - bliskość w relacjach z naszymi klientami.

Dzięki tej kampanii Carrefour zaprasza klientów do swoich zmodernizowanych sklepów, aby odkryli wysoką jakość oferty, szeroki asortyment, wzbogacony przez produkty lokalne, prozdrowotne i pochodzące od polskich dostawców. Klienci odnajdą w sklepach także bogatą gamę produktów non-food i sezonowych po niskich, stałych cenach oraz lepszą jakość obsługi.

– Napoleon to postać silnie zakorzeniona w świadomości Polaków. Cesarz, jako jedyny obcokrajowiec, ma nawet swoje własne miejsce w hymnie narodowym. Skojarzenia z tą postacią są pozytywne, a jego związek z Francją czyni go naturalnym bohaterem dla kampanii Carrefour. Bardzo cieszymy się z udziału niezrównanego Jacka Braciaka, któremu udało się w humorystyczny sposób dopasować postać cesarza do wymagań współczesnego konsumenta –mówi Marcin Olech, Dyrektor Marketingu w Carrefour Polska. – Dzięki narracji, której sprzyja osoba Napoleona, Carrefour może jasno przedstawić wprowadzone w swoich sklepach zmiany, które zostały przygotowane z myślą o komforcie i zadowoleniu klientów.

Kampania jest emitowana w najpopularniejszych, ogólnopolskich kanałach należących do stacji telewizyjnych: Polsat, TVP i TVN oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych, a także w 25 ogólnopolskich i lokalnych programach radiowych. Dodatkowo, kampania jest wspierana przez działania OOH w największych miastach w Polsce. Za kreację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, a zakup mediów zaplanował i zrealizował dom mediowy Arena Media, zaś działania w Internecie - agencja K2.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Nudziara 09-03-2016, 09:27:
Jak na taką reklamę to rzeczywistość rozczarowuje- chyba,że coś się zmieni??No i gdzie ta Francja w Carrefour?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.