Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour: Kampania z Napoleonem wpłynęła na zwiększenie wartości koszyka zakupowego

  • dlahandlu.pl
  • Autor: Dlahandlu.pl
  • Data: 02-11-2017, 10:21

Kampania marketingowa Carrefour Polska, której głównym bohaterem jest Napoleon, została wyróżniona prestiżową nagrodą Złota Effie 2017.

W 2016 roku Carrefour Polska rozpoczął swoją największą kampanię marketingową w historii – „Bonjour w Carrefour”. W postać Napoleona, Strażnika Jakości Carrefour, wcielił się Jacek Braciak, a jego zadaniem stało się komunikowanie zmian zachodzących w sklepach sieci. Francuski cesarz wyjaśnia i przybliża klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość.

Jury Effie Awards doceniło „Bonjour w Carrefour” za znakomicie zrealizowaną i angażującą internautów kampanię teaserową „Co zamierza Napoleon?”. W jej trakcie w Internecie i mediach społecznościowych pojawiały się kolejne spekulacje na temat tego, która firma za nią odpowiada. Jury zwróciło również uwagę na wytworzone w ten sposób zainteresowanie, które wpłynęło na zwiększenie średniej wartości koszyka zakupowego w sklepach Carrefour oraz poprawę wizerunku sklepów sieci. Co szczególnie istotne – kampania z Napoleonem ma przełożenie na wszystkie formaty sprzedaży Carrefour: zarówno sklepy wielkopowierzchniowe, supermarkety jak i placówki franczyzowe.

Organizatorzy Effie podkreślili fakt, że oprócz sporych inwestycji niezbędnych dziś w konkurencyjnym środowisku retailu, trzeba dodać wyróżnialność i siłę przebicia, w tym przekonanie klientów do pożądanych zachowań. Do tego potrzebne jest nieszablonowe myślenie i konsekwencja w działaniu, godne genialnego stratega. W tym kontekście wybór historycznej postaci, budzącej pozytywne skojarzenia, świetnie wpisał się w obraną strategię i kampanię, zrealizowaną z rozmachem i odwagą.

Kampanię „Bonjour w Carrefour” przygotowują agencje Saatchi & Saatchi IS, Arena (Havas Media Group), oraz K2 Media. Effie to prestiżowy konkurs marketingowy, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 219 kampanii w 24 kategoriach, a prace oceniało 104-osobowe jury.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Weryfikator obroazkowy 02-11-2017, 11:11:
Ohydna kampania, przestałem odwiedzać Kierfura. Ciekawe, jaki odbiór miałaby analogiczna reklama np. Kauflanda z udziałem Hitlera.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.