Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Carrefour: Klienci chętnie sięgają po produkty premium marek własnych

Rośnie siła nabywcza polskich konsumentów, a wraz z nią następuje proces tzw. premiumizacji, czyli wzrost zainteresowania konsumentów produktami lepszej jakości. Czy sieci handlowe zauważają to zjawisko? Carrefour Polska dostrzega ten trend i podkreśla, że klienci ich sklepów chętnie sięgają po produkty premium marek własnych, ponieważ oprócz jakości ważna jest dla nich również atrakcyjna cena.

Carrefour: Klienci chętnie sięgają po produkty premium marek własnych
fot. materiały prasowe

– Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomymi klientami – chętniej sięgają oni po produkty najwyższej jakości i coraz częściej czytają etykiety, zwracając uwagę na skład. Choć jakość kupowanych produktów staje się kluczowym kryterium w decyzjach zakupowych, niezmiennie istotna jest cena – klienci chcą się bowiem odżywiać zdrowo, ale nie wydawać zbyt dużo pieniędzy. Dlatego coraz chętniej sięgają po produkty premium marek własnych, które charakteryzują się wysoką jakością przy jednoczesnej atrakcyjnej cenie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Carrefour Polska. 

– Ten trend zauważamy także u klientów Carrefour, wśród których rosnącym zainteresowaniem cieszą się m.in. produkty marki Carrefour Bio, wytwarzane ze składników ekologicznych, a więc pozyskiwanych bez użycia sztucznych nawozów, pestycydów, chemicznych środków ochrony roślin czy antybiotyków. W ofercie marki klienci znajdą obecnie ponad 90 produktów. Asortyment jest jednak rozwijany, ponieważ naszą ambicją jest zapewnienie konsumentom powszechnego dostępu do produktów bio. Demokratyzacja produktów ekologicznych stanowi dla Carrefour Polska jeden z kluczowych elementów realizowanej od 2018 roku strategii transformacji żywieniowej – dodaje sieć. 

Zauważa, że sporym zainteresowaniem klientów cieszą się również marki premium budujące koncept Kuchnie Świata. – Dla wymagających wielbicieli oryginalnych potraw, sieć przygotowała produkty marek własnych – Reflets de France, czyli blisko 100 tradycyjnie wytwarzanych francuskich produktów czy Terre D’Italia, około 30 wyjątkowych wyrobów włoskich. Informację o pochodzeniu poszczególnych produktów klienci mogą odnaleźć na opakowaniach – informuje Carrefour. 

– We współpracy z Działem Jakości Carrefour Polska pracujemy nad reformulacją produktów marki własnej. Czysta etykieta – czyli skład pozbawiony budzących wątpliwość elementów, takich jak sztuczne barwniki, benzoesan czy glutaminian – jest bowiem coraz częściej poszukiwana przez świadomych klientów. W produktach marki własnej zmniejszamy również zawartość soli czy cukru – w tym roku zredukowaliśmy ich obecność m.in. w orzeszkach ziemnych, oliwkach, burakach z chrzanem czy brzoskwiniach w puszcze – dodaje. 

– W przypadku marek premium niezwykle istotne są również opakowania, które w Carrefour Polska sukcesywnie wymieniamy. Nowe opakowania to jednak nie tylko zmiana szaty graficznej, lecz także wyraz naszej troski o środowisko. W Carrefour Polska zobowiązaliśmy się bowiem, że do 2025 roku wszystkie opakowania marki własnej będą nadawać się w całości do recyklingu lub kompostowania. Do 2022 roku zobowiązujemy się zaś zredukować masę opakowań produktów marki własnej o 5 procent – podsumowuje sieć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    premiumizacja RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.119.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.