Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour: Kupcy z Galerii Zielone Wzgórze nie wykazali starań o poprawę wyników

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-11-2009, 13:17

- Mimo naszych nalegań, nasi partnerzy biznesowi z Galerii Zielone Wzgórze nie zdołali wykazać konkretnych działań, jakie przeprowadzili ze swej strony w celu poprawienia wyników ich sklepów - informuje portalspozywczy.pl Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR Carrefour Polska. Zapewnia jednak, że jej firma jest otwarta na dalsze rozmowy i współpracę.

Zdaniem przedstawicielki francuskiego detalisty, firma Carrefour podejmuje liczne działania, by rozwiązać kwestie podniesione przez kilku najemców Galerii Zielone Wzgórze i czyni to w duchu współpracy i odpowiedzialności.

- Od kilku miesięcy prowadzimy rozmowy z tymi najemcami z Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku, którzy wyrazili chęć dialogu z nami. Ostatnie spotkanie miało miejsce 27 października br. W wyniku dotychczas prowadzonych rozmów przedsiębiorcy ci, uzyskali szereg ułatwień ze strony Carrefour - zapewnia Maria Cieślikowska.

Ponadto w ciągu ostatniego roku Carrefourowi udało się zwiększyć obroty hipermarketu i galerii handlowej - spółka prowadziła bowiem "zdecydowane i skuteczne działania marketingowe".

- Jesteśmy także otwarci na sugestie naszych najemców - wyjaśnia dyrektor Cieślikowska, odpowiadając tym samym na artykuł Gazety Współczesnej, który cytowaliśmy 9 listopada br.

Według Gazety Współczesnej, najemcy lokali w związku z kryzysem co miesiąc muszą dokładać do utrzymania sklepów. Nie są jednak w stanie wynegocjować od właścicieli galerii lepszych warunków najmu lokali. Propozycje Carrefoura ich nie zadowalają. Jak pisali dziennkarze Gazety, zaoferowano im krótkie i niewielkie obniżki czynszów.

"Pragniemy podkreślić, że informacje jakie podaliście Państwo cytując artykuł z Gazety Współczesnej są niezgodne z prawdą. Z przykrością stwierdziliśmy, że autorzy tekstu z "GW" przedstawili całą sytuację w sposób nieobiektywny, bez dochowania staranności dziennikarskiej i zebrania wystarczającej ilości informacji na ten temat. Wprowadzili tym samym opinię publiczną w błąd i działali na szkodę wizerunku firmy Carrefour" - oświadczyła Maria Cieślikowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • niqto 01-12-2009, 22:12:
Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR Carrefour Polska p. Maria Cieślikowska stanęła w tym artykule na wysokości zadania. Każdy akapit zasługuje na Nobla. Już pierwszy to prawdziwy rodzynek. Czytamy w nim:
Kupcy ( czyt.właściciele sklepów w galeriach handlowych) nie są zainteresowani poprawieniem wyników własnych sklepów. Po chwili zastanowienia znalazłem przyczynę tego stanu rzeczy.Prawdopodobnie pracują u siebie na stałej pensji lub Carrefour nie namawia zbyt przekonywująco.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH