REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Carrefour: Kupcy z Galerii Zielone Wzgórze nie wykazali starań o poprawę wyników

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-11-2009, 13:17

- Mimo naszych nalegań, nasi partnerzy biznesowi z Galerii Zielone Wzgórze nie zdołali wykazać konkretnych działań, jakie przeprowadzili ze swej strony w celu poprawienia wyników ich sklepów - informuje portalspozywczy.pl Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR Carrefour Polska. Zapewnia jednak, że jej firma jest otwarta na dalsze rozmowy i współpracę.

REKLAMA

Zdaniem przedstawicielki francuskiego detalisty, firma Carrefour podejmuje liczne działania, by rozwiązać kwestie podniesione przez kilku najemców Galerii Zielone Wzgórze i czyni to w duchu współpracy i odpowiedzialności.

- Od kilku miesięcy prowadzimy rozmowy z tymi najemcami z Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku, którzy wyrazili chęć dialogu z nami. Ostatnie spotkanie miało miejsce 27 października br. W wyniku dotychczas prowadzonych rozmów przedsiębiorcy ci, uzyskali szereg ułatwień ze strony Carrefour - zapewnia Maria Cieślikowska.

Ponadto w ciągu ostatniego roku Carrefourowi udało się zwiększyć obroty hipermarketu i galerii handlowej - spółka prowadziła bowiem "zdecydowane i skuteczne działania marketingowe".

- Jesteśmy także otwarci na sugestie naszych najemców - wyjaśnia dyrektor Cieślikowska, odpowiadając tym samym na artykuł Gazety Współczesnej, który cytowaliśmy 9 listopada br.

Według Gazety Współczesnej, najemcy lokali w związku z kryzysem co miesiąc muszą dokładać do utrzymania sklepów. Nie są jednak w stanie wynegocjować od właścicieli galerii lepszych warunków najmu lokali. Propozycje Carrefoura ich nie zadowalają. Jak pisali dziennkarze Gazety, zaoferowano im krótkie i niewielkie obniżki czynszów.

"Pragniemy podkreślić, że informacje jakie podaliście Państwo cytując artykuł z Gazety Współczesnej są niezgodne z prawdą. Z przykrością stwierdziliśmy, że autorzy tekstu z "GW" przedstawili całą sytuację w sposób nieobiektywny, bez dochowania staranności dziennikarskiej i zebrania wystarczającej ilości informacji na ten temat. Wprowadzili tym samym opinię publiczną w błąd i działali na szkodę wizerunku firmy Carrefour" - oświadczyła Maria Cieślikowska.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • niqto 01-12-2009, 22:12:
Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR Carrefour Polska p. Maria Cieślikowska stanęła w tym artykule na wysokości zadania. Każdy akapit zasługuje na Nobla. Już pierwszy to prawdziwy rodzynek. Czytamy w nim:
Kupcy ( czyt.właściciele sklepów w galeriach handlowych) nie są zainteresowani poprawieniem wyników własnych sklepów. Po chwili zastanowienia znalazłem przyczynę tego stanu rzeczy.Prawdopodobnie pracują u siebie na stałej pensji lub Carrefour nie namawia zbyt przekonywująco.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH