Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour: Marketplace wystartuje w IV kwartale 2017 roku

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2017, 14:28
Carrefour: Marketplace wystartuje w IV kwartale 2017 roku
Fot. shutterstock

Carrefour jest obecnie w końcowej fazie testowania konceptu Marketplace – nowej internetowej platformy sprzedaży łączącej klientów ze sprzedawcami, która ma wystartować w IV kwartale 2017 roku.

– Testujemy obecnie wersję beta strony naszego konceptu Marketplace, aby sprawdzić, czy wszystko działa – tłumaczy Michał Wójcik, Senior Manager ds. Marketplace.

Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl, wraz z wejściem Marketplace, dla produktów niespożywczych zmieni się adres strony internetowej sieci handlowej – z obecnego ecarrefour.pl na carrefour.pl. Adres ecarrefour.pl pozostanie natomiast dla asortymentu spożywczego. Adresem dla Marketplace będzie więc carrefour.pl.

– Poprzez Marketplace łączymy sprzedaż online i offline. Na Marketplace będą też informacje o gazetkach Carrefoura, wszystkie komunikaty marketingowe, m.in. kampania z Napoleonem oraz usługi finansowe, typu Karta Rodzinka – mówił Michał Wójcik.

– Obecnie przygotowaliśmy pięć kategorii: elektronika, dom i ogród, zdrowie i uroda, sport i turystyka oraz zabawy i gry, ale myślę, że w IV kwartale będziemy mogli pokazać więcej – dodaje.

Asortyment ma być prezentowany w katalogu produktów. – Wyświetla się produkt i pod nim informacje o kilku sprzedających Jako pierwszy sprzedający jest pokazany ten, który ma najlepszą cenę oraz opinię – zarówno o produkcie jak i o procesie sprzedaży – tłumaczy Wójcik.

– Nasz Marketplace jest w formuje zamkniętej – nie każdy może do niego przystąpić. To my zapraszamy głównych graczy e-commerce do naszej platformy. Wybieramy tych, którzy uzupełnią ofertę Carrefoura – dodaje.

– Naszym głównym miejscem zarządzania sprzedażą z punktu widzenia klienta jest panel, w którym kupujący będzie mógł kontaktować się ze sprzedającym. Nie ma bezpośredniego kontaktu drogą emailową, ponieważ chcemy zarządzać tym, co dzieje się na platformie. Jeśli więc kupujący wystawi negatywną ocenę sprzedającemu, my chcemy wiedzieć, dlaczego tak się wydarzyło. Dlatego będziemy mieć podgląd na każdą transakcję. Oprócz tego mamy dział customer serwis, który będzie nam zgłaszał wszystkie problemy – wyjaśnia manager.

Michał Wójcik informuje, że w Marketplace będą w większości sprzedawać inni dostawcy, niż ci, którzy obecnie współpracują w siecią Carrefour. – Jest ich obecnie kilkadziesiąt, ale ta liczba będzie się powiększać – mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 362) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.