Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour: Marketplace wystartuje w IV kwartale 2017 roku

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2017, 14:28
Carrefour: Marketplace wystartuje w IV kwartale 2017 roku
Fot. shutterstock

Carrefour jest obecnie w końcowej fazie testowania konceptu Marketplace – nowej internetowej platformy sprzedaży łączącej klientów ze sprzedawcami, która ma wystartować w IV kwartale 2017 roku.

– Testujemy obecnie wersję beta strony naszego konceptu Marketplace, aby sprawdzić, czy wszystko działa – tłumaczy Michał Wójcik, Senior Manager ds. Marketplace.

Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl, wraz z wejściem Marketplace, dla produktów niespożywczych zmieni się adres strony internetowej sieci handlowej – z obecnego ecarrefour.pl na carrefour.pl. Adres ecarrefour.pl pozostanie natomiast dla asortymentu spożywczego. Adresem dla Marketplace będzie więc carrefour.pl.

– Poprzez Marketplace łączymy sprzedaż online i offline. Na Marketplace będą też informacje o gazetkach Carrefoura, wszystkie komunikaty marketingowe, m.in. kampania z Napoleonem oraz usługi finansowe, typu Karta Rodzinka – mówił Michał Wójcik.

– Obecnie przygotowaliśmy pięć kategorii: elektronika, dom i ogród, zdrowie i uroda, sport i turystyka oraz zabawy i gry, ale myślę, że w IV kwartale będziemy mogli pokazać więcej – dodaje.

Asortyment ma być prezentowany w katalogu produktów. – Wyświetla się produkt i pod nim informacje o kilku sprzedających Jako pierwszy sprzedający jest pokazany ten, który ma najlepszą cenę oraz opinię – zarówno o produkcie jak i o procesie sprzedaży – tłumaczy Wójcik.

– Nasz Marketplace jest w formuje zamkniętej – nie każdy może do niego przystąpić. To my zapraszamy głównych graczy e-commerce do naszej platformy. Wybieramy tych, którzy uzupełnią ofertę Carrefoura – dodaje.

– Naszym głównym miejscem zarządzania sprzedażą z punktu widzenia klienta jest panel, w którym kupujący będzie mógł kontaktować się ze sprzedającym. Nie ma bezpośredniego kontaktu drogą emailową, ponieważ chcemy zarządzać tym, co dzieje się na platformie. Jeśli więc kupujący wystawi negatywną ocenę sprzedającemu, my chcemy wiedzieć, dlaczego tak się wydarzyło. Dlatego będziemy mieć podgląd na każdą transakcję. Oprócz tego mamy dział customer serwis, który będzie nam zgłaszał wszystkie problemy – wyjaśnia manager.

Michał Wójcik informuje, że w Marketplace będą w większości sprzedawać inni dostawcy, niż ci, którzy obecnie współpracują w siecią Carrefour. – Jest ich obecnie kilkadziesiąt, ale ta liczba będzie się powiększać – mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH