REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Carrefour mocno stawia na asortyment zdrowej żywności

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-04-2016, 12:06
Carrefour mocno stawia na asortyment zdrowej żywności
Carrefour mocno stawia na asortyment zdrowej żywności. Fot. shutterstock

Carrefour w 2016 r. mocno stawia na zdrowie: poszerza asortyment zdrowej żywności oraz prowadzi programy edukacyjne związane ze zdrowym odżywianiem. Jest to odpowiedź na coraz wyraźniejszy trend w polskim społeczeństwie związany z przykładaniem coraz większej wagi do zbilansowanej diety i zdrowego odżywiania. 

REKLAMA

Carrefour Polska stale rozwija asortyment zdrowych produktów. Niedawno wprowadził do sprzedaży między innymi produkty bez laktozy lub produkowane na bazie owoców, czyli bez dodatku cukru.

Firma od 2014 roku rozwija w Polsce ofertę parafarmaceutyków i dermokosmetyków Źródło Zdrowia oraz koncept Świat Zdrowia, czyli produktów bezglutenowych, dietetycznych, dla diabetyków, sojowych oraz bio i ekologicznych. Obecnie liczy już ona ponad 700 pozycji i jest dostępna we wszystkich formatach sklepów: hipermarketach, supermarketach oraz sklepach convenience.

Uzupełnieniem tej oferty jest linia „Jakość z Natury Carrefour”. Produkty te wytwarzane są bez sztucznych konserwantów i są wolne od surowców modyfikowanych (GMO).

Produkty Jakość z Natury pochodzą zmałych, lokalnych gospodarstw, co daje możliwość prześledzenia pełnego procesu ich powstawania „od pola do talerza”. W 2015 roku Jakość z Natury zanotowała 31 proc. wzrost sprzedaży rok do roku.

Carrefour mocno komunikuje w mediach o zdrowych produktach. W obecnej kampanii reklamowej jej bohater - Napoleon - w lekko humorystycznej formie zachęca Polaków do poznania szerokiej i różnorodnej oferty zdrowej żywności w Carrefour.

Wraz ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, sieć planuje w 2016 roku uruchomienie 2. edycji programu edukacyjnego „ABC Zdrowego Żywienia” - skierowanego do dzieci oraz seniorów, którego celem jest zwiększenie świadomości na temat zdrowej diety oraz zmiana nawyków żywieniowych.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 800 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe.

W 2015 r. łączna sprzedaż firmy Carrefour w Polsce wyniosła 8,895 mld złotych. W 2016 roku Carrefour przeznaczy ok. 260 mln zł na inwestycje związane z otwieraniem nowych placówek (min. 132 sklepów) oraz na modernizację istniejących placówek. 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH