Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour na EEC 2018: Internet otwiera przed detalistami nowe możliwości, ale to klient jest w centrum uwagi

– Budowanie biznesu e-grocery z niskiego pułapu wymaga innowacji, bo mamy tu do czynienia nie tylko ze sprzedażą produktów spożywczych, ale i usługi, dlatego nie jest to łatwy rynek. Jesteśmy graczem multiformatowym, ale chcemy się realizować jako sieć omnikanałowa. W tym modelu to klient jest w centrum uwagi i ma dać nam odpowiedź, jak chce kupować przez internet i jaką formę dostawy preferuje – mówiła Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska w trakcie debaty ,,Rewolucja w handlu", która odbyła się podczas X Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Carrefour na EEC 2018: Internet otwiera przed detalistami nowe możliwości, ale to klient jest w centrum uwagi
Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska, fot. PTWP
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 17-05-2018, 08:47

– Pod koniec ubiegłego roku wdrożyliśmy platformę Marketplace. Cel był jasny – dać więcej klientowi. Obsługa i szerokość oferty są tymi czynnikami, którymi możemy zawojować rynek. Marektplace to właśnie nasz ukłon w stronę konsumentów. W sklepach Carrefour nie mamy szerokiej oferty non-foodowej - przestrzeń sprzedaży jest ograniczona. Internet otwiera przed detalistami nowe możliwości. W naszym modelu Marketplace weryfikujemy i wybieramy partnerów, selekcjonujemy ofertę, chcemy trzymać wysoki poziom doświadczenia zakupowego – tłumaczy Bożena Nawara-Borek.

Carrefour jest pionierem innowacji na polskim rynku sieci spożywczych. – Rozwijamy e-grocery w Warszawie, a docelowo będziemy to robić także w innych miastach. To klient wybiera rodzaj dostawy. W stolicy proponujemy opcję dostawy do domu, coolomaty, click&collect, testujemy rozwiązanie drive (podjechanie samochodem po przygotowane już zamówienie - przyp.red.). W zeszłym roku wdrożyliśmy usługę SąSiatki. To nasza odpowiedź na trend sharnig economy – klienci mogą komuś zrobić i dostarczyć  zakupy. Cały czas szukamy nowych dróg, by uczynić zakupy bardziej wygodnymi. Między innymi po to otworzyliśmy w marcu ubiegłego roku Retail Lab. To przestrzeń do współpracy i rozwoju start-upów ze świetnymi pomysłami. My się nimi inspirujemy i wspomagamy ich realizację. Testujemy m.in. wózek połączony z kasą samoobsługową, rozwijamy w Warszawie usługę Scan&Go,  chcemy wdrożyć w przyszłości rozwiązanie typu Scan&Home, umożliwiające klientowi stworzenie wirtualnego koszyka. Wspólnie z Express Delivery pracujemy nad aplikacją dotyczącą tzw. ostatniej mili – wyjaśnia dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bożena Nawara-Borek RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    omnichannel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    EEC 2018 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.30.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.