Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour: Nowe technologie i omnichanel wpływają na zyski

Raportowane wyniki pokazują, że działania Carrefoura w zakresie nowych technologii przynoszą efekty - czytamy w serwisie dlahandlu.pl.

Carrefour: Nowe technologie i omnichanel wpływają na zyski
fot.: shutterstock

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska informował, że w porównaniu do wszystkich innych krajów, w których Carrefour jest obecny, w Polsce wprowadzanych jest najwięcej rozwiązań cyfrowych.

Sieć rozwija strategię omnichannel, która polega m.in. na łączeniu zakupów online z odbiorem w sklepie stacjonarnym sieci. Spółka modernizuje swoje hipermarkety i rozwija franczyzową sieć Carrefour Express. Firma nie stroni też od nowych technologii, oferując rozwiązania typu marketplace, czy aplikację MyCarrefour, a także odważnie wychodzi z nowościami, jak np. kasy samoobsługowe w małych sklepach, czy nietypowe usługi typu „SąSiadki”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    wyniki Carrefoura RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.22.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.