Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour: Nowe technologie i omnichanel wpływają na zyski

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu
  • Data: 19-10-2017, 16:36
Carrefour: Nowe technologie i omnichanel wpływają na zyski
fot.: shutterstock

Raportowane wyniki pokazują, że działania Carrefoura w zakresie nowych technologii przynoszą efekty - czytamy w serwisie dlahandlu.pl.

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska informował, że w porównaniu do wszystkich innych krajów, w których Carrefour jest obecny, w Polsce wprowadzanych jest najwięcej rozwiązań cyfrowych.

Sieć rozwija strategię omnichannel, która polega m.in. na łączeniu zakupów online z odbiorem w sklepie stacjonarnym sieci. Spółka modernizuje swoje hipermarkety i rozwija franczyzową sieć Carrefour Express. Firma nie stroni też od nowych technologii, oferując rozwiązania typu marketplace, czy aplikację MyCarrefour, a także odważnie wychodzi z nowościami, jak np. kasy samoobsługowe w małych sklepach, czy nietypowe usługi typu „SąSiadki”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 912) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH