Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour o social media: Na 5 profilach obserwuje nas 540 tys. osób

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-12-2017, 14:49
Carrefour o social media: Na 5 profilach obserwuje nas 540 tys. osób
Fot. shutterstock

Carrefour Polska prowadzi 5 profili w mediach społecznościowych, które gromadzą łącznie około 540 tysięcy obserwujących. Są to: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter i LinkedIn. Dzięki aktywności w kanałach społecznościowych firma ma szansę na poszerzenie zasięgu swojej komunikacji i bezpośredniego dotarcia do klientów z angażującymi i dopasowanymi do nich treściami - mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Carrefour Polska.

- Największą zaletą social mediów jest to, że w wielu przypadkach pozwalają dotrzeć z komunikatem do precyzyjnie zdefiniowanej grupy odbiorców. W ten sposób firma może podnosić świadomość o marce i wpływać pozytywnie na relacje z klientami. Te wartości z kolei przekładają się pośrednio na wyniki sklepów i chęć klientów do odwiedzenia placówek Carrefour - mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Carrefour Polska.

- Kontakt z klientami wiąże się również z informacjami zwrotnymi na nasze działania, pochodzącymi bezpośrednio od klientów. Niektórzy użytkownicy zgłaszają swoje uwagi i problemy, podchodząc do kanału społecznościowego jak do tradycyjnej infolinii. Otrzymujemy również pozytywne sygnały od klientów, na przykład o atrakcyjnej ofercie albo miłej obsłudze - podaje sieć.

- Oczywiście, w działaniu na portalu społecznościowych zdarzają się kryzysy, ale przy właściwej komunikacji można złagodzić sytuację, reagując w czasie rzeczywistym na wątpliwości klientów. W takich wypadkach niezbędna jest ostrożność, wrażliwość i doświadczenie przy przygotowywaniu odpowiedzi i moderowaniu tego typu konwersacji - tłumaczy Carrefour.

- Treści prezentowane na profilach social mediowych są dopasowane do konkretnych kanałów. Na Facebooku, Instagramie i YouTube prezentowane są treści konsumenckie, głównie aktualna oferta, wydarzenia i osiągnięcia. Natomiast na Twitterze i LinkedIn dominują wpisy korporacyjne. Te obszary komunikacji są ważne dla firmy i w kolejnych latach będą zyskiwały na znaczeniu - informuje Carrefour.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH