Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour o social media: Na 5 profilach obserwuje nas 540 tys. osób

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-12-2017, 14:49
Carrefour o social media: Na 5 profilach obserwuje nas 540 tys. osób
Fot. shutterstock

Carrefour Polska prowadzi 5 profili w mediach społecznościowych, które gromadzą łącznie około 540 tysięcy obserwujących. Są to: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter i LinkedIn. Dzięki aktywności w kanałach społecznościowych firma ma szansę na poszerzenie zasięgu swojej komunikacji i bezpośredniego dotarcia do klientów z angażującymi i dopasowanymi do nich treściami - mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Carrefour Polska.

- Największą zaletą social mediów jest to, że w wielu przypadkach pozwalają dotrzeć z komunikatem do precyzyjnie zdefiniowanej grupy odbiorców. W ten sposób firma może podnosić świadomość o marce i wpływać pozytywnie na relacje z klientami. Te wartości z kolei przekładają się pośrednio na wyniki sklepów i chęć klientów do odwiedzenia placówek Carrefour - mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Carrefour Polska.

- Kontakt z klientami wiąże się również z informacjami zwrotnymi na nasze działania, pochodzącymi bezpośrednio od klientów. Niektórzy użytkownicy zgłaszają swoje uwagi i problemy, podchodząc do kanału społecznościowego jak do tradycyjnej infolinii. Otrzymujemy również pozytywne sygnały od klientów, na przykład o atrakcyjnej ofercie albo miłej obsłudze - podaje sieć.

- Oczywiście, w działaniu na portalu społecznościowych zdarzają się kryzysy, ale przy właściwej komunikacji można złagodzić sytuację, reagując w czasie rzeczywistym na wątpliwości klientów. W takich wypadkach niezbędna jest ostrożność, wrażliwość i doświadczenie przy przygotowywaniu odpowiedzi i moderowaniu tego typu konwersacji - tłumaczy Carrefour.

- Treści prezentowane na profilach social mediowych są dopasowane do konkretnych kanałów. Na Facebooku, Instagramie i YouTube prezentowane są treści konsumenckie, głównie aktualna oferta, wydarzenia i osiągnięcia. Natomiast na Twitterze i LinkedIn dominują wpisy korporacyjne. Te obszary komunikacji są ważne dla firmy i w kolejnych latach będą zyskiwały na znaczeniu - informuje Carrefour.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 641) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.