Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour obniża koszty w łańcuchu dostaw

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: pr
  • Data: 08-10-2015, 17:41

Carrefour przy aktywnym wsparciu Instytutu Logistyki i Magazynowania jb. oraz Organizacji Krajowej GS1 Polska, wdraża w Polsce  systemGlobalnej Synchronizacji Danych (GDSN). Wspólna realizacja tego projektu z dostawcami sieci, pozwoli m.in. na obniżenie pośrednich kosztów działalności uczestników systemu, optymalizację zarządzania łańcuchem dostaw oraz zwiększenie sprzedaży.

GDSN (Globalna Synchronizacja Danych), to sieć kompatybilnych katalogów elektronicznych, umożliwiających bezpieczną i nieprzerwaną synchronizację danych, dzięki której wszyscy partnerzy handlowi posiadają spójne dane w tym samym czasie. 

Carrefour zainicjował w Polsce projekt systemu GDSN dotyczący wymiany z dostawcami informacji o produktach w sposób elektroniczny, zgodnie z ogólnoświatowymi standardami GS1. Według międzynarodowych badań, GDSN przynosi wiele istotnych korzyści zarówno dla dostawców, jak również dla sprzedawców, dostarczając dane o wysokiej jakości umożliwiając szybsze tworzenie i aktualizowanie produktów co jest niezbędne w optymalizacji zarządzania łańcuchem dostaw.

- Carrefour podejmuje liczne inicjatywy, których celem jest wspieranie rozwoju swoich dostawców, poprzez oferowanie i wdrażanie konkretnych rozwiązań biznesowych zwiększających sprzedaż produktów oraz poprawiających efektywność kosztową prowadzonych przedsiębiorstw. Wspólna realizacja projektu GDS z naszymi dostawcami przyczyni się z pewnością nie tylko do obniżenia pośrednich kosztów związanych ze złą jakością danych, ale także do zwiększenia sprzedaży, m.in. poprzez zmniejszenie wyczerpania zapasów, przyspieszenie wypuszczania produktu na rynek czy wprowadzania promocji – mówi Katarzyna Orlińska, Dyrektor IT Carrefour Polska.

System GDSN w handlu nowoczesnym pozwala również na szybsze wprowadzenie nowych produktów na rynek, zmniejszenie pracochłonności przy gromadzeniu danych podstawowych, eliminację błędów w opisie towarów i wynikających z tego kosztów logistycznych czy redukcje zapasów i braków na półkach.
Carrefour rozpoczął już spotkania z największymi dostawcami sieci, którzy zainteresowani są wdrożeniem nowego systemu. Pierwsze wdrożenie systemu u partnerów handlowych Spółki, zaplanowano na ostatni kwartał 2015 roku.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH