Carrefour otwiera 12 sklepów. Nowa placówka m.in. na Nowym Świecie w Warszawie

W czerwcu sieć franczyzowa Carrefour powiększyła się o 12 placówek. Jedna z nich otwarta została przy Nowym Świecie w Warszawie.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Francja: Carrefour i E. Leclerc walczą o klientów w centrach miast
- Carrefour uruchamia w Paryżu innowacyjną usługę dla klientów kupujących w sieci
- Sprzedaż Carrefoura w Polsce w I kw. wyniosła 511 mln euro. Spadek LfL o 0,8 proc.
26 czerwca otwarty został sklep Carrefour Express przy ul. Nowy Świat 26 w Warszawie. Nowoczesna placówka dostosowana jest do specyfiki reprezentacyjnego deptaku stolicy oraz potrzeb klienta w centrum dużego miasta. Placówka działa pod pomarańczowym logo Carrefour Express convenience.
Koncept convenience rozwijany jest przez Carrefour od dwóch lat. - Polski konsument cały czas się zmienia, zmieniają się także jego potrzeby i zwyczaje zakupowe. Nasze „pomarańczowe" sklepy są reakcją na te zmiany - mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska. - Placówki powstają w największych polskich miastach, takich jak np.: Warszawa, Kraków czy Wrocław. Sklepy Carrefour Express z pomarańczowym logo to typowo miejski koncept o powierzchni do 100 mkw.
Sklepy Carrefour Express convenience oferują klientom także dodatkowe usługi: możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Asortyment jest bardziej przystosowany do zaspokojenia bieżących potrzeb, nastawiony jest na klienta biznesowego, turystę, z ofertą typu „food to go", czyli drobnymi potrawami na wynos.
Warto także dodać, że koncept Carrefour Express convenience został opracowany w taki sposób, aby osoby, które nie miały wcześniej doświadczenia w handlu, mogły z sukcesem prowadzić własny sklep. W przypadku tego konceptu sieć inwestuje w 100 proc. w wyposażenie placówki.
Poza konceptem Carrefour Express convenience sieć rozwija także format Carrefour Express minimarket, dostosowany zarówno do terenów miejskich, jak i wiejskich, oraz Globi - koncept dedykowany małym miastom i obszarom wiejskim. Tak bogata oferta franczyzowa Carrefour pozwoliła na otwarcie sklepów w całej Polsce.
Nowe placówki Carrefour Express i Globi pojawiły się w czerwcu nie tylko w Warszawie (ul. Nowy Świat, ul. Noakowskiego, ul. Sobieskiego), lecz także w Krakowie (ul. Sienna), Katowicach (ul. Józefowska), Zawichoście (ul. Żeromskiego), Zagrodnie (Olszanica, Zagrodno), Kijewie Królewskim (ul. Chełmińska), Nekli (ul. Chopina), Konstantynowie (ul. Janowska) i Garwolinie (ul. Kościuszki).
Obecnie w Polsce działa już ponad 350 sklepów franczyzowych Carrefour Express i Globi. W kolejnych latach Carrefour Polska zamierza utrzymać dynamiczne tempo rozwoju.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (4)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (4)