Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Carrefour otwiera w Polsce nowy format sklepów z żywnością BIO (galeria zdjęć)

Sieć Carrefour wprowadza do Polski nowy format sklepów z certyfikowaną żywnością ekologiczną. Pierwszy w kraju sklep Carrefour BIO otwarty zostanie 15 listopada w Warszawie przy ulicy Marszałkowskiej 87 i będzie 900. sklepem sieci w Polsce. Na klientów czeka oferta około 2500 produktów, z czego 80 proc. to produkty bio, pozostałe zaś to bezglutenowe, bezlaktozowe i wegańskie.

Carrefour otwiera w Polsce nowy format sklepów z żywnością BIO (galeria zdjęć)
fot. portalspozywczy.pl

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 14-11-2019, 13:34

Carrefour otwiera w Polsce pierwszy sklep zawierający w ofercie głównie żywność ekologiczną. Polska jest czwartym krajem, w którym rozwijany jest koncept tych sklepów. Obecnie zakupy w sklepach Carrefour BIO można zrobić w Francji, Belgii oraz Hiszpanii. 

– Upowszechnianie produktów bio i dbałość o środowisko to priorytety naszej firmy. Dlatego nasz nowy sklep został zaprojektowany z troską o zadowolenie i wygodę klientów, ale także zgodnie ze standardami ekologicznymi obowiązującymi w Carrefour. Jako firma odpowiedzialna społecznie niezmiennie przeciwdziałamy marnotrawstwu żywności i redukujemy użycie plastiku. Dlatego w sklepie Carrefour BIO postawiliśmy na rozwiązania less waste i ekologiczne wyposażenie, np. podłoga stworzona została z materiału pochodzącego w ok. 50% z recyclingu, zakupiliśmy też energooszczędne lodówki zasilane propan-butanem – komentuje Christophe Rabatel.

Jak wynika z badań, głównymi barierami w zakupach ekologicznych w Polsce jest cena produktów bio, które są droższe od konwencjonalnie produkowanej żywności oraz brak zaufania do jakości produktów certyfikowanych. Carrefour dąży do demokratyzacji bio, czyli zapewnienia konsumentom powszechnego dostępu do produktów ekologicznych w niższych cenach, a także podejmuje szereg działań o szerokim spektrum, zmierzających do wzmocnienia oferty wysokojakościowej żywności poprzez wsparcie rozwoju rolnictwa ekologicznego w Polsce. 

– Wprowadzenie nowego formatu sklepów pod szyldem Carrefour BIO do Polski jest elementem konsekwentnie realizowanej strategii transformacji żywieniowej. Ekologiczna oferta Carrefour spotyka się w Polsce z uznaniem kupujących, czego dowodem jest jej dwucyfrowa dynamika sprzedaży w skali roku. Dostrzegamy rosnącą wiedzę i oczekiwania klientów w zakresie zdrowego odżywiania i zbilansowanej diety. Reagujemy na potrzeby konsumentów i chcemy zagwarantować im stały dostęp do produktów spożywczych wysokiej jakości oraz w przystępnych cenach. Dlatego chcemy rozwijać koncept Carrefour BIO w Polsce i testować sklepy w kolejnych lokalizacjach – mówi Christophe Rabatel, Prezes Zarządu Carrefour Polska. 

Pierwszy w Polsce sklep Carrefour BIO oferuje 153 m² powierzchni handlowej oraz 27 m² kącika kawowego z bezpłatnym wi-fi, w którym klienci będą mogli wypić kawę lub zjeść zakupiony produkt.

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Carrefour BIO RSS ALERT    /    żywność bio RSS ALERT    /    żywność ekologiczna RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Ziggy 2019-11-14 17:07:13
    Nie ma "niższych cen" na produkty bio - jest albo drogie bio, albo nie ma bio. Innej drogi nie ma.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.176.182
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.