Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour podsumował 2017 rok: Nowe sklepy, 4 cyfrowe wdrożenia, modernizacje centrów handlowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-03-2018, 15:29
Carrefour podsumował 2017 rok: Nowe sklepy, 4 cyfrowe wdrożenia, modernizacje centrów handlowych
fot. materiały prasowe

Carrefour w 2017 roku osiągnął wynik 9 683,4 mln zł przychodu ze sprzedaży brutto w sklepach pod logo Carrefour, poprawiając ubiegłoroczny rezultat o 5,5%. Firma utrzymała również poziom inwestycji w Polsce, przeznaczając na ten cel w 2017 roku 244,6 mln zł.

– 2017 rok był rokiem wielkiego postępu technologicznego w Carrefour Polska. Firma stworzyła referencyjny, omnikanałowy model działania dla rynku handlu w Polsce, dbając o integrację i synergię między wszystkimi kanałami sprzedaży i komunikacji z klientami. Udało nam się rozwinąć zarówno sieć sklepów tradycyjnych, jak i dostępność oraz atrakcyjność naszej oferty w Internecie – powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska. 

Carrefour Polska w 2017 roku otworzył 3 nowe hipermarkety, 8 supermarketów oraz około 100 sklepów osiedlowych.

Sieć uruchomiła między innymi swój najnowocześniejszy hipermarket w Atrium Promenada, który charakteryzuje się obecnością m-commerce z możliwością zamawiania produktów przez interaktywne ekrany, restauracją Wyspa Smaków w sklepie, wdrożeniem usługi Scan&Go oraz rozbudowaną ofertą produktów zdrowych na Zdrowej Półce. Jest to pierwszy w Polsce sklep phygitalowy – łączący zakupy fizyczne z cyfrowymi. Wszystkie nowo otwarte supermarkety należą do segmentu premium, który został wprowadzony w Polsce w 2016 roku.

Carrefour przeprowadził modernizację 6 centrów handlowych, m.in. w Galerii Kalisz, Galerii Głogów, a także białostockiej Galerii Zielone Wzgórze. Ich efektem jest powiększenie powierzchnia najmu o 4%. Centra handlowe odnotowały w 2017 roku wzrost liczby odwiedzających o 6%.

Cyfrowe wdrożenia

Firma wdrożyła wszystkie 4 nowe projekty zapowiedziane w 2017 roku:

  • Marketplace – jedna platforma sprzedaży dla Carrefour oraz zewnętrznych dostawców, oferująca obecnie ponad 150 000 produktów od 150 sprzedawców.
  • SąSiatki – platforma zakupów sąsiedzkich, bazująca na ekonomii współpracy. Jej użytkownicy mogą robić zakupy w sklepach Carrefour i dostarczać je sobie nawzajem.
  • Scan&Go – usługa samodzielnego skanowania i płatności mobilnych, będąca częścią aplikacji Mój Carrefour. Umożliwia dokonanie płatności portfelem elektronicznym Masterpass od Mastercard w dedykowanej kasie.
  • C4 Retail Lab – pierwszy w Polsce inkubator dla startupów, założony przez sieć handlową. Jednym z pierwszych rozwiązań rozwijanych w C4 Retail Lab jest Smart Cart – połączenie kasy samoobsługowej i wózka zakupowego.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 137) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH