Carrefour Polska rusza z interaktywną loterią piłkarską

Sieć Carrefour Polska rusza z interaktywną loterią piłkarską. Od 1 czerwca we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce klienci mogą wziąć udział w Piłkarskiej Loterii Carrefour.
Z okazji Mistrzostw Europy w piłce nożnej, których tegorocznym gospodarzem będzie Francja, Carrefour Polska przygotował dla klientów specjalną interaktywną loterię promocyjną o nazwie „Piłkarska Loteria Carrefour”. Każdy z klientów hiper- i supermarketów Carrefour, który między 1 i 13 czerwca tego roku dokona zakupów za określoną kwotę, będzie mógł przenieść się podczas zakupów na boisko piłkarskie oraz wygrać jedną z ponad 730.000 nagród.
Piłkarska loteria realizowana będzie na specjalnych terminalach zlokalizowanych we wszystkich hipermarketach Carrefour. Urządzenia wyposażone w fotokomórki, umożliwią graczowi oddanie strzału do wirtualnej bramki widocznej na ekranie monitora. Na zwycięzców czekają nagrody takie jak, m.in.: 150 zestawów kina domowego, 5 voucherów sportowych o wartości 15 tys. zł., 5 kart podarunkowych o wartości 2500 tys. zł., 504 piłki nożne, 1338 foteli kibica czy 4844 bony towarowe na zakupy. Akcja wspierana jest spotami telewizyjnymi z udziałem Napoleona, który zachęca klientów do udziału w Piłkarskiej Loterii Carrefour.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!