Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Carrefour Polska w I pół. 2017 r.: Nowe sklepy, kolejne centrum dystrybucyjne i inkubator dla startupów

W pierwszym półroczu 2017 roku Carrefour Polska otworzył cztery nowe supermarkety oraz prawie 50 nowych sklepów franczyzowych. Sieć kontynuowała strategię omnikanałowości m.in. inwestując w nowe technologie - zaingurowała otworzenie pierwszego inkubatora dla startupów i zapowiedziała wdrożenie trzech innowacyjnych rozwiązań: usługi SąSiatki, usługi Scan&Go oraz konceptu Marketplace.

Carrefour Polska w I pół. 2017 r.: Nowe sklepy, kolejne centrum dystrybucyjne i inkubator dla startupów
Carrefour w CH Posnania. Fot. materiały prasowe Carrefour

– Na koniec 2016 roku sieć Carrefour w Polsce posiadała 86 hipermarketów, 146 supermarketów, 641 sklepów franczyzowych oraz sklep internetowy eCarrefour.pl. W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży z podatkiem VAT w sklepach pod logo Carrefour Polska wyniosły ok. 9 mld zł – podsumowuje rok 2016 dla serwisu portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Carrefour.

– Wśród najważniejszych wydarzeń pierwszego półrocza 2017 roku należy wymienić inaugurację pierwszego inkubatora dla startupów, uruchomionego przez sieć spożywczą w Polsce: C4 RetailLab, oraz zapowiedź wdrożeń trzech innowacyjnych rozwiązań.Pierwszym z nich jest usługa SąSiatki, która opiera się na mechanizmach ekonomii współpracy i zachęca klientów do robienia sobie nawzajem zakupów. Drugim rozwiązaniem jest usługa samodzielnego skanowania zakupów i płatności mobilnych Scan&Go, która zostanie dodana do aplikacji Mój Carrefour. Trzecim rozwiązaniem jest koncept Marketplace, który zostanie wdrożony na stronie carrefour.pl. Z tej platformy sprzedaży będą mogli korzystać zewnętrzni dostawcy, co wpłynie na zwiększenie różnorodności i liczby produktów dostępnych dla klientów sklepu internetowego Carrefour – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe. 

– Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i nowoczesnych technologii pomaga sieci Carrefour Polska w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Polscy konsumenci oczekują nowych usług, które ułatwią i skrócą zakupy, a całe doświadczenie z wizyty w sklepie uczynią jeszcze bardziej przyjemną – mówiła w czerwcu br. serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. Digitalizacji w Carrefour Polska.

6 marca br. rozpoczęło działalność centrum dystrybucyjne sieci Carrefour Polska w Bydgoszczy. Z bydgoskiego magazynu dystrybuowane są produkty spożywcze, owoce, warzywa, nabiał, mięso, napoje oraz kosmetyki do 180 sklepów sieci Carrefour (hipermarketów, supermarketów i sklepów franczyzowych) położonych we wschodniej i północnej części Polski.  

Od 15 marca klienci hiper- i supermarketów Carrefour, a także sklepu internetowego eCarrefour.pl oraz wybranych sklepów convenience, mogli kupić za 49 zł pierwszą książkę wydaną przez Carrefour w Polsce. Dwujęzyczna polsko-francuska publikacja, pt. „Z miłości do smaku” łączy elementy książki kucharskiej, przewodnika kulturalnego oraz poradnika w zakresie zdrowego odżywiania. 

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    sklepy franczyzowe RSS ALERT    /    supermakety RSS ALERT    /    sharing economy RSS ALERT    /    SENS RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • http://netpoint.systems 2017-07-29 16:33:30
    Pomimo tego ze w Polsce totalitaryzm to zachodnie firmy podejrzanie dziwnie garna sie do naszego kraju, inwestycje rosna, kurcze jak to mozliwe .....

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.151.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.