Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Carrefour Polska ze wzrostem LfL o 2,1 proc. w IV kw. oraz o 1,6 proc. w 2018 r.

W IV kwartale 2018 r. Carrefour Polska odnotował wzrost sprzedaży like-for-like o 2,1 proc., a w całym roku - o 1,6 proc.

Carrefour Polska ze wzrostem LfL o 2,1 proc. w IV kw. oraz o 1,6 proc. w 2018 r.
fot. shutterstock

Sprzedaż Carrefour Polska w czwartym kw. 2018 r. wyniosła 615 mln euro, co oznacza wzrost o 0,5-proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego (2,2 proc. po stałym kursie walut). W całym 2018 r. sprzedaż polskiego oddziału wyniosła 2,11 mld euro (wzrost o 2,5 proc.; 2,7 proc. po stałym kursie).

Carrefour zaznacza, że zanotował dobre wyniki pomimo ograniczeń związanych z zakazem handlu w niedziele. Władze sieci podkreślają, że polski oddział firmy był w stanie zrównoważyć negatywne skutki nowych regulacji prawnych dzięki właściwym inicjatywom handlowym.

Za czwarty kwartał 2018 r. sprzedaż całej Grupy Carrefour wyniosła 22,98 mld euro, co oznacza wzrost LfL o 1,9 proc. W całym 2018 r. Grupa sprzedała towary za 84,91 mld euro (wzrost LfL o 1,4 proc.).

IV kwartał to także 1,7-proc. spadek sprzedaży LfL na rynkach europejskich. Jak wyglądała sprzedaż w IV kwartale na poszczególnych rynkach na naszym kontynencie?

Spadki LfL zanotowano w Hiszpanii (o 1,4 proc.), we Włoszech (o 4,6 proc.) oraz w Belgii (3,1 proc.). Wzrosty to domena Polski i Rumunii, gdzie zanotowano rekordowy wzrost o 3,2 proc.  

 

Cały raport dostępny w załączniku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    wyniki Carrefoura RSS ALERT    /    hipermarket Carrefour RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.76.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.