Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour poszerza asortyment produktów marki własnej z certyfikatem MSC

Carrefour Polska poszerza swoją ofertę produktów marki własnej z certyfikatem MSC. W sklepach sieci pojawiły się trzy rodzaje filetów śledziowych Northatlantica – w sosie musztardowym, koperkowym i śmietanowym. Niebieski znak MSC umieszczony na opakowaniach tych artykułów gwarantuje, że produkty pochodzą ze stabilnych, dobrze zarządzanych łowisk, posiadających certyfikat zrównoważonego rybołówstwa MSC.

Carrefour poszerza asortyment produktów marki własnej z certyfikatem MSC
fot. materiały prasowe

MSC jest międzynarodową organizacją pozarządową, która istnieje już ponad 20 lat, działając na rzecz zachowania dzikich zasobów mórz i oceanów. Certyfikat zrównoważonego rybołówstwa MSC na produktach rybnych i owocach morza daje gwarancję, że pochodzą one z odpowiedzialnych, przyjaznych ludziom i środowisku, połowów.

– Rozwój oferty produktów rybnych marki własnej z certyfikatem MSC, czyli pochodzących z odpowiedzialnego połowu, to element naszej strategii transformacji żywieniowej, w ramach której realizujemy działania mające na celu dostarczenie klientom żywności najwyższej jakości, która jest wytwarzana z dbałością o środowisko naturalne – mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska. – Odpowiedzialny połów jest dla nas ważny również ze względu na politykę CSR Carrefour, której filarem jest ochrona bioróżnorodności. Wybierając produkty rybne z certyfikatami MSC, konsumenci pomagają chronić ekosystemy wodne i zachować światowe zasoby ryb, które, z roku na rok są coraz bardziej przełowione – dodaje Robert Noceń.

– W ostatnich latach program certyfikacji produktów rybnych w Polsce rozwija się bardzo intensywnie. – podkreśla Anna Dębicka, koordynator programu MSC w Polsce. – Cieszy nas, że polscy konsumenci mogą wybierać w coraz liczniejszej ofercie ryb i owoców morza, pochodzących ze zrównoważonych połowów. W ten sposób Polacy coraz bardziej przyczyniają się do zachowania dzikich zasobów mórz i oceanów dla nas i przyszłych pokoleń, jak również wielu miejsc pracy związanych z rybołówstwem.

W ramach ochrony bioróżnorodności, której częścią jest polityka zrównoważonej sprzedaży produktów rybnych, Grupa Carrefour podjęła zobowiązanie, że do 2020 roku połowa sprzedawanych przez sieć ryb będzie pochodziła ze zrównoważonego rybołówstwa.   

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.85.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.