Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour przeprowadził modernizację 8 supermarketów z logo Market

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2016, 12:14
Carrefour przeprowadził modernizację 8 supermarketów z logo Market
Fot. Materiały prasowe

Sieć Carrefour Polska kontynuuje modernizację sklepów wchodzących w jej skład. W pierwszym kwartale 2016 roku firma przeprowadziła remodeling 8 supermarketów w całej Polsce. Spółka kontynuuje tempo rozwoju sieci osiągnięte w 2015 roku, dzięki dynamicznym inwestycjom na rynku.

Zmodernizowane sklepy wyróżniają się nowoczesnym wystrojem i wygodnym rozplanowaniem alejek oraz poszczególnych stref zakupów. Dzięki zastosowaniu niskich regałów w strefie ze świeżymi produktami do wnętrza dociera więcej światła. Dzięki tym zmianom klienci supermarketów odczuwają większy komfort podczas robienia zakupów. Sklepy po remodelingu zostały otwarte w Nowym Sączu, Rawie Mazowieckiej, Sandomierzu, Siedlcach, Skierniewicach, Świdniku, Wrocławiu i Żyrardowie.

W supermarketach z logo Market klienci odnajdą między innymi bogatą i różnorodną ofertę na targu świeżości oraz piekarnię z własnymi wypiekami sklepu. Zmodernizowane sklepy wyróżniają się również działem sprzedaży z ladami tradycyjnymi, gdzie wykwalifikowani pracownicy doradzają w wyborze mięsa, wędlin czy ryb. Ponadto, konsumenci poszukujący zdrowej żywności będą mogli skorzystać z rosnącej oferty produktów bio i bez glutenu. Z kolei w specjalnej strefie z tak zwanymi "Naszymi Przebojami" będą dostępne wyjątkowe promocje czasowe na wybrane artykuły.

- Kontynuujemy politykę modernizacji naszej sieci supermarketów, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Zmianom podlega nie tylko asortyment, ale także wystrój sklepów – powiedział François Vincent, dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience.

– Jestem przekonany, że dzięki nowym wdrożeniom doświadczenie każdego konsumenta z zakupów w naszych sklepach będzie pozytywne - dodał. 

Carrefour Polska utrzymuje wysoką dynamikę inwestycyjną na rynku. W 2016 roku sieć planuje kontynuować rozwój organiczny w Polsce, jednocześnie modernizując i dopasowując do wymagań klientów dotychczasowe placówki. Jest to możliwe dzięki połączeniu międzynarodowych doświadczeń, płynących z Grupy Carrefour, z oczekiwaniami polskich konsumentów.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 139) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.