Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Carrefour przyspiesza proces digitalizacji współpracy z dostawcami w Polsce

Carrefour przyspiesza proces digitalizacji współpracy z dostawcami w Polsce. Do końca 2019 roku sieć zamierza zrezygnować z tradycyjnych kart produktowych i całkowicie zastąpić je elektroniczną wymianą danych przez GDSN. Aby wesprzeć ten proces, wspólnie z GS1 Polska firma uruchomiła specjalny program wsparcia dla 100 dostawców, którzy rozpoczną wdrożenie systemu Globalnej Synchronizacji Danych w lutym tego roku.

Carrefour przyspiesza proces digitalizacji współpracy z dostawcami w Polsce
fot. materiały prasowe

 GDSN (Global Data Synchronization Network) to sieć certyfikowanych katalogów pozwalająca na szybką i precyzyjną wymianę danych produktowych u wszystkich uczestników łańcucha dostaw – od producentów i dostawców, przez magazyny, transport, logistykę, aż po sklepy offline i online. GDSN opiera się standardach GS1, zapewniając  bezpieczną i ciągłą synchronizację danych podstawowych w czasie rzeczywistym. GDSN pozwala na całkowite wyeliminowanie kart produktowych i zastąpienie ich elektroniczną wymianą danych. Carrefour jest pierwszą siecią na polskim rynku, która wprowadziła system globalnej wymiany i synchronizacji danych do współpracy z dostawcami.

- Zastąpienie tradycyjnych kart produktowych wymianą GDSN przynosi wszystkim uczestnikom procesu szereg udokumentowanych korzyści operacyjnych i finansowych, pozwalając m.in. na redukcję błędów w zamówieniach, lepsze zarządzanie zapasami czy szybszą organizację promocji. To rozwiązanie jest jednym z priorytetów naszej cyfrowej rewolucji w Polsce, dlatego do końca 2019 roku planujemy całkowite przejście na GDSN i wyeliminowanie tradycyjnych kart produktowych z naszej współpracy z dostawcami – mówi Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. digitalizacji Carrefour Polska. 

Aby wesprzeć uczestników systemu w procesie digitalizacji danych, sieć wspólnie z GS1 Polska uruchomiła program dla dostawców Carrefour. Pierwszych stu z nich, którzy wezmą udział w programie otrzyma specjalne wsparcie merytoryczne i projektowe od GS1 Polska:

- Za sprawą naszego programu chcemy pokazać, zwłaszcza małym i średnim firmom, że digitalizacja danych i włączenie się do GDSN jest proste i szybkie. Wierzymy, że program pomoże nam zachęcić pozostałych producentów oraz inne sieci handlowe. Wierzymy, że GDSN jest pierwszym krokiem w cyfrowej rewolucji polskich przedsiębiorstw – komentuje Elżbieta Hałas, Członkini Zarządu GS1 Polska. 

GS1 Polska to międzynarodowy system identyfikacji i komunikacji zarządzany i wdrażany przez  organizację non-profit GS1,  działającą w 150 krajach. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    nowe technologie RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    GDSN RSS ALERT    /    GS1 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.175.101
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.