REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Carrefour rekomercjalizuje i modernizuje swoje centra handlowe

  • Autor: pr / portalspozywczy.pl
  • Data: 18-06-2013, 23:23
Carrefour rekomercjalizuje i modernizuje swoje centra handlowe
Centrum handlowe Carrefour w Łodzi, fot. xella.pl

Carrefour Polska mocno inwestuje w sieć posiadanych w Polsce centrów handlowych. Operator modernizuje swoje galerie, a także prowadzi częściową lub całkowitą rekomercjalizację obiektów.

REKLAMA

Obecnie Carrefour prowadzi intensywny proces rekomercjalizacyji w kilkunastu centrach handlowych. Dzięki tym działaniom sieć chce poszerzyć bieżącą ofertę swoich galerii, a także „odmłodzić" ich wizerunek na lokalnym rynku.

W I półroczu br. Carrefour sfinalizował 57 umów najmu na łączną powierzchnią  prawie 7,6 tys. mkw. GLA.

Umowy zostały zawarte m.in. z takimi firmami jak:  Decathlon XS, który swój salon o powierzchni 1000 mkw. otworzył w Galerii AKS w Chorzowie; z siecią drogerii Hebe, która w centrum handlowym Galeria Gryf zajęła salon o powierzchni 448 mkw., natomiast w Galerii Śląskiej w Rybniku objęła powierzchnię 343 mkw., jak również z firmą Triumph, która wzbogaci ofertę handlową centrum handlowego Morena.

Carrefour Polska sfinalizował również umowę z polską firmą odzieżową Szachownica, która uruchomi cztery salony w centrach handlowych Carrefour: Galeria Gryf (450 mkw.), Galeria Kalisz (270 mkw.), Galeria AKS (303 mkw.) oraz Galeria Piekary (293 mkw.) w Legnicy oraz kolejną z siecią Coccodrillo, która dołączyła do grona najemców w Galerii Słowiańskiej (60 mkw.) w Zgorzelcu.
W centrum handlowym Morena oraz w Galerii Grudziądzkiej pojawią się salony polskiej marki ITALIAN FASHION, która zajmie odpowiednio powierzchnię 61 mkw. i 70 mkw.

Carrefour Polska zawarł również umowę z australijską firmą Diva, oferującą szeroki wachlarz biżuterii dla młodych klientów, jak również z Alior Bank Express oraz Pepco. Wszystkie te marki wzbogacą ofertę m.in. centrum handlowego Zielone Wzgórze w Białymstoku.

- Nasze centra handlowe ze względu na swoją lokalizację oraz mocną pozycję rynkową, cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony najemców, którzy w czasach kryzysu szukają sprawdzonych obiektów handlowych, gwarantujących im wysoką odwiedzalność. Podpisane ostatnio umowy najmu z firmami o stabilnej pozycji rynkowej, są najlepszą rekomendacja dla posiadanych przez nas obiektów - mówi Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska. 

Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad  220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w  20 obiektach na terenie całego kraju.

Pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek w tym: hiper- i supermarkety, centra handlowe, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • gosc 19-06-2013, 09:35:
inwestuje ? :):):) kiedy zainwestuje w klimatyzacje na starych sklepach? carrefour ślask..

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH