Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour rozwija format supermarketów franczyzowych

W 2018 roku Carrefour Polska poszerzył portfolio supermarketów franczyzowych o 8 sklepów. Taka forma współpracy to nowy kierunek rozwoju dla sieci, a także odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem w modelu franczyzowym sklepów większych niż format convenience.

Carrefour rozwija format supermarketów franczyzowych
fot. materiały prasowe

- Obecnie portfolio supermarketów franczyzowych tworzy 11 sklepów, z czego 8 powstało w minionym roku. Można powiedzieć, że ten format sklepów to stosunkowo nowy kierunek rozwoju dla sieci, która posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu oraz w zarządzaniu sklepami w różnych formatach – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. supermarketów w Carrefour Polska.

Do współpracy przy tworzeniu sieci supermarketów franczyzowych Carrefour Polska zaprasza zarówno przedsiębiorców dysponujących lokalem o wielkości minimum 500 mkw. Mogą oni wybierać spośród sprawdzonych konceptów: classic, który sprawdza się w dzielnicach dużych miast, w mniejszych miejscowościach oraz na terenach wiejskich, urban, który dedykowany jest lokalizacjom o dużym natężeniu ruchu, a także premium, który charakteryzuje delikatesowy wystrój oraz rozbudowana oferta produktów luksusowych. Swoim partnerom biznesowym Carrefour Polska pomaga dopasować odpowiedni koncept sklepu do posiadanego lokalu, konkretnej lokalizacji czy wymagań okolicznych konsumentów. Sieć oferuje także swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę handlową, która pomoże w budowie właściwego zatowarowania sklepu.

Możliwość prowadzenia supermarketu Carrefour mają jednak nie tylko przedsiębiorcy posiadający własny lokal. - Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy przedsiębiorca zainteresowany prowadzeniem sklepu pod szyldem Carrefour Market dysponuje odpowiednim lokalem i warunkami do otwarcia nowej lokalizacji. Dlatego oferujemy również taką formę współpracy, w której przekazujemy naszym partnerom biznesowym supermarkety już funkcjonujące na rynku. Dzięki temu umożliwiamy rozwój własnego biznesu wszystkim zainteresowanym – dodaje Marek Lipka.

Takie rozwiązanie jest korzystne przede wszystkim dla franczyzobiorców, ponieważ przekazywane sklepy mają już ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z czym rozpoczęcie działalności nie wiąże się z intensywnymi działaniami promocyjnymi. Franczyzobiorca może również rozwinąć ofertę handlową o nowe produkty i marki regionalne, dzięki czemu zyskują również dotychczasowi klienci supermarketu.

Supermarkety franczyzowe Carrefour działają już między innymi w Bolesławcu, Tuchowie, Warszawie czy Katowicach. Oferta każdego ze sklepów dopasowana jest do potrzeb lokalnej społeczności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.150.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.