Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour rozwija koncept klastrów dla poszczególnych formatów

  • Autor: Paweł Jachowski, portalspożywczy.pl
  • Data: 30-07-2014, 14:25
Carrefour rozwija koncept klastrów dla poszczególnych formatów
Centrum Handlowe Warszawa Wileńska z hipermarketem i biurami sieci Carrefour, fot. mediadem

Sieć Carrefour zamierza rozwijać koncept klastrów dla wszystkich formatów, w jakich działa na polskim rynku: hipermarketów, supermarketów i sklepów convenience. Francuski detalista dzięki takiej decentralizacji chce być jak najbliżej klienta i oferować mu dokładnie takie produkty, jakich ten potrzebuje.

- Wprowadzenie klastrów oznacza ukierunkowanie naszych działań na poszczególne formaty sklepów. Będziemy dopasowywać ofertę do potrzeb klientów konkretnego sklepu. Każdy format sklepu będzie niezależnie zarządzany, będzie starał się dopasować ofertę do swojej strategii - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Robert Noceń, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów w Carrefour Polska.

Przypomnijmy, o koncepcji klastrów przed dwoma tygodniami mówił naszemu serwisowi również nowy prezes Carrefour Polska, Guillaume de Colonges. Klastry mają być ważnym elementem strategii dalszego rozwoju sieci w naszym kraju. Carrefour nie chce już mieć jednego modelu sklepu dla wszystkich miast, nie zamierza otwierać wszędzie kolejnych takich samych hipermarketów, supermarketów czy sklepów osiedlowych. Zamiast tego sieć planuje dopasowywać pomysły do poszczególnych miast, a nawet dzielnic.

- Pracujemy nad projektem klastrów dla poszczególnych formatów, żeby w każdym mieście, każdy format miał swój klaster, w ramach którego będą wdrażane dopasowane formy sprzedaży i budowania oferty. To da nam olbrzymie możliwości, żeby zaproponować jak najlepszą ofertę i jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów - zapowiadał Guillaume de Colonges.

O podobnych planach (choć nie były one wówczas nazwane klastrami) informował w marcu 2013 r. poprzedni prezes Carrefour Polska, Jean Anthoine. Dywersyfikacja asortymentu i cen w zależności od lokalizacji konkretnej placówki Carrefour miała pozwolić sieci na przyciągnięcie nawet 200 tys. nowych klientów dziennie. Carrefour informował wówczas, że zamierza dopasować ofertę do indywidualnych potrzeb klientów, uwzględniając przy tym specyfikę lokalizacji miast, a nawet dzielnic. Takie działanie miało być odpowiedzią na niekorzystną koniunkturę konsumencką.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 386) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.