REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Carrefour rozwija koncept klastrów dla poszczególnych formatów

  • Autor: Paweł Jachowski, portalspożywczy.pl
  • Data: 30-07-2014, 14:25
Carrefour rozwija koncept klastrów dla poszczególnych formatów
Centrum Handlowe Warszawa Wileńska z hipermarketem i biurami sieci Carrefour, fot. mediadem

Sieć Carrefour zamierza rozwijać koncept klastrów dla wszystkich formatów, w jakich działa na polskim rynku: hipermarketów, supermarketów i sklepów convenience. Francuski detalista dzięki takiej decentralizacji chce być jak najbliżej klienta i oferować mu dokładnie takie produkty, jakich ten potrzebuje.

REKLAMA

- Wprowadzenie klastrów oznacza ukierunkowanie naszych działań na poszczególne formaty sklepów. Będziemy dopasowywać ofertę do potrzeb klientów konkretnego sklepu. Każdy format sklepu będzie niezależnie zarządzany, będzie starał się dopasować ofertę do swojej strategii - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Robert Noceń, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów w Carrefour Polska.

Przypomnijmy, o koncepcji klastrów przed dwoma tygodniami mówił naszemu serwisowi również nowy prezes Carrefour Polska, Guillaume de Colonges. Klastry mają być ważnym elementem strategii dalszego rozwoju sieci w naszym kraju. Carrefour nie chce już mieć jednego modelu sklepu dla wszystkich miast, nie zamierza otwierać wszędzie kolejnych takich samych hipermarketów, supermarketów czy sklepów osiedlowych. Zamiast tego sieć planuje dopasowywać pomysły do poszczególnych miast, a nawet dzielnic.

- Pracujemy nad projektem klastrów dla poszczególnych formatów, żeby w każdym mieście, każdy format miał swój klaster, w ramach którego będą wdrażane dopasowane formy sprzedaży i budowania oferty. To da nam olbrzymie możliwości, żeby zaproponować jak najlepszą ofertę i jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów - zapowiadał Guillaume de Colonges.

O podobnych planach (choć nie były one wówczas nazwane klastrami) informował w marcu 2013 r. poprzedni prezes Carrefour Polska, Jean Anthoine. Dywersyfikacja asortymentu i cen w zależności od lokalizacji konkretnej placówki Carrefour miała pozwolić sieci na przyciągnięcie nawet 200 tys. nowych klientów dziennie. Carrefour informował wówczas, że zamierza dopasować ofertę do indywidualnych potrzeb klientów, uwzględniając przy tym specyfikę lokalizacji miast, a nawet dzielnic. Takie działanie miało być odpowiedzią na niekorzystną koniunkturę konsumencką.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 198) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 706 548)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH