Carrefour rozwija platformę marketplace

Carrefour, po połączeniu swoich serwisów food i non-food w jedną platformę sprzedażową carrefour.pl, inwestuje w rozwój oferty. 28 maja wszyscy dostawcy, którzy chcieliby nawiązać współpracę z siecią w modelu marketplace, mogą wziąć udział w dedykowanym dniu otwartym, który pozwoli im uruchomić nowy kanał sprzedaży i zaoferować wybrane portfolio swoich produktów na dynamicznie rosnącej platformie Carrefour.
Carrefour.pl w IV kwartale 2017 zanotował 220% wzrost wizyt na stronie w porównaniu do poprzedniego kwartału. Oprócz artykułów z oferty Carrefour, klienci mogą znaleźć na nim, w ramach modelu Marketplace, asortyment produktów non-food niedostępnych w sklepach stacjonarnych Carrefour, a pochodzących od zewnętrznych zweryfikowanych sprzedawców.
Oprócz dużych zasięgów, Carrefour.pl oferuje także swoim partnerom dostęp do kampanii marketingowych, korzystne warunki współpracy, a także możliwość szybkiego rozpoczęcia sprzedaży, nawet w przeciągu jednego tygodnia.
- Od uruchomienia konceptu marketplace w listopadzie ubiegłego roku, oferta produktów na platformie wzrosła o 110%, a liczba sprzedających o 53% – mówi Bożena Nawara-Borek, Dyrektor E-commerce w Carrefour Polska.
Podczas Dnia Otwartego Marketplace, na który sieć zaprasza wszystkie firmy zainteresowane zyskaniem nowego, efektywnego kanału sprzedaży, przedstawiciele Carrefour wyjaśnią główne założenia konceptu, zasady współpracy i korzyści związane z przystąpieniem do współpracy w ramach Marketplace. Spotkanie odbędzie się 28 marca w Warszawie.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!