Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour rozwija sieć sklepów franczyzowych we wszystkich formatach

W II kwartale 2019 r. Carrefour Polska otworzył 30 nowych sklepów franczyzowych o łącznej powierzchni ponad 2,5 tys. m2. Dwie trzecie z nich zostało otwartych pod szyldem Carrefour Express, pozostałe – pod szyldem GLOBI. Ekspansja sieci dotyczy wszystkich formatów, zarówno osiedlowych, jak i przy stacjach paliw.

Carrefour rozwija sieć sklepów franczyzowych we wszystkich formatach
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 19-08-2019, 09:34

Ekspansja sklepów Carrefour jest ukierunkowana przede wszystkim na duże miasta, takie jak Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław i Poznań. W tych lokalizacjach sieć rozwija zarówno model Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo, jak i Carrefour Express minimarket z zielonym logo. Szyld GLOBI jest z kolei rozwijany w małych miastach i na terenach wiejskich.

Rośnie także liczba sklepów Carrefour Express convenience przy stacjach paliw. Format ten, intensywnie wdrażany przez Carrefour od drugiej połowy 2018 r., liczy już ponad 50 sklepów. Sieć zapowiada, że ze względu na jego duży sukces tempo otwierania nowych sklepów będzie utrzymywane. Sklepy przy stacjach paliw są otwierane we współpracy z lokalnymi sieciami, takimi jak WASBRUK, GreenPoint, PitStop czy Dyskont Paliwowy. Oferta jest skierowana również do właścicieli pojedynczych stacji paliw. Od lutego tego roku Carrefour otwiera sklepy na stacjach paliw we współpracy z firmą UNIMOT, która na terenie Polski prowadzi kilkadziesiąt stacji pod marką AVIA.

– Wspólnym mianownikiem dla sklepów franczyzowych Carrefour jest ich dopasowanie do lokalizacji, trafficu i potrzeb klientów – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. – Stale udoskonalamy i optymalizujemy ofertę, czego wyrazem są m.in. nasze koncepty i innowacje, takie jak: zdrowa półka, bistro express, okrągłe ceny, food to go, piwa regionalne, podgrzej lub umyj na miejscu, kasy samoobsługowe czy kawomaty Costa Coffee. To dzięki temu podejściu wciąż wzrasta zainteresowanie klientów i partnerów naszymi formatami, co z kolei przekłada się na nowe otwarcia. W tym miesiącu otwieramy 8 kolejnych sklepów i już myślimy o następnych – dodaje Florkiewicz.

Obecnie pod szyldem Carrefour działa ok. 600 sklepów franczyzowych. Franczyza Carrefour obejmuje 3 sprawdzone formaty, dopasowane do lokalizacji i profilu klientów, a także rozpoznawalną i ugruntowaną na polskim rynku markę.

Minikoncepty to udogodnienia dla klientów wprowadzone przez Carrefour do sklepów franczyzowych. Są to m.in.:

- bistro express – korner bistro, w którym klient może kupić ciepłe przekąski,

- okrągłe ceny – specjalnie przygotowane niewielkie zestawy produktów świeżych (wędlin, serów, owoców) na jeden posiłek, np. śniadanie czy lunch, w „okrągłych” cenach kilku złotych (np. 2zł, 3zł, 4zł);

- food to go – specjalna strefa z daniami gotowymi,

- zdrowa półka – oferta najczęściej kupowanych produktów bio, bezglutenowych, bez laktozy, dietetycznych, bez cukru;

- piwa regionalne – dedykowana półka z asortymentów lokalnych browarów;

- podgrzej na miejscu oraz umyj na miejscu – proste usługi dla klientów, np. gdzie klient może podgrzać kupione w sklepie produkty lub poprosić o umycie kupionych w sklepie owoców.

Carrefour wprowadził także w ubiegłym roku szereg udogodnień, takich jak kasy samoobsługowe, zwiększające tempo obsługi klientów i przydatne szczególnie w godzinach dużego natężenia ruchu, oraz kawomaty Costa Coffee, we współpracy ze znaną siecią kawiarni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.