Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour rozwija system ajencyjny. 10 sklepów do końca 2015 r.

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 17-12-2015, 13:13
Carrefour rozwija system ajencyjny. 10 sklepów do końca 2015 r.
François Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience w Carrefour Polska (fot. Paweł Pawłowski / zelaznastudio.pl)

Carrefour Polska rozwija nowy model współpracy z partnerami - ajencję sklepu convenience. Do końca 2015 r. będzie działać blisko 10 sklepów ajencyjnych Express convenience. W pierwszej kolejności otwierane są sklepy znajdujące się w największych miastach Polski.

W ramach sieci Carrefour Polska, działa ponad 545 sklepów franczyzowych. Carrefour uruchomił nowy model współpracy – ajencję. Premierowy sklep prowadzony w modelu ajencyjnym, znajduje się przy ul. Wilczej 17 w Warszawie i działa pod logo Express convenience.

W nowym modelu współpracy ajencyjnej Carrefour jest głównym inwestorem – posiada prawa do lokalu i opłaca koszty związane z jego adaptacją i wyposażeniem. Ajent nie ponosi żadnych kosztów inwestycji – jego głównym zadaniem jest prowadzenie sklepu zgodnie ze standardami firmy. Carrefour zapewnia atrakcyjny system bonusowy oraz wsparcie doświadczonego zespołu doradców. 

- Naszą ofertę kierujemy do wszystkich osób czujących w sobie żyłkę handlowca. Chcemy zaktywizować i zachęcić do działania mikro przedsiębiorców, a także młode osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę z biznesem. Ajencja sklepu Carrefour może pomóc im w postawieniu pierwszego kroku w działalność gospodarczą, w oparciu o doświadczenie lidera rynku handlu detalicznego - powiedział Francois Vincent, dyrektor d.s. supermarketów i sklepów convenience, komentując wprowadzenie modelu ajencji Carrefour.

Do końca 2015 r. będzie działać blisko 10 sklepów ajencyjnych Express convenience. W pierwszej kolejności otwierane są sklepy znajdujące się w największych miastach Polski. 

Przedsiębiorca planujący otwarcie placówki handlowej z logo Carrefour może wybierać spośród kilku dostępnych formatów: Express convenience (samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo, o powierzchni do 250 m2, w lokalizacjach typowo miejskich, o dużym natężeniu ruchu); Express minimarket (sklepy z zielonym logo, o powierzchni od 250 do 500 m2, w lokalizacjach miejskich i wiejskich) oraz Globi (dla właścicieli sklepów o powierzchni od 50 m2, zarówno w miastach, jak i w mniejszych miejscowościach).

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • mawerick 20-12-2015, 21:58:
Szkoda tylko, że na forum pracy gowork.pl/opinie_czytaj,6664 mało kto chwali takie pomysły, nawet kasjerzy pisza, że coraz mniej klientów.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH