Carrefour: Rusza kolejny etap kampanii z Napoleonem

Rusza drugi etap kampanii sieci Carrefour, której bohaterem jest Napoleon. Celem działań jest repozycjonowanie marki - podał serwis marketing-news.pl.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Francja: Carrefour i E. Leclerc walczą o klientów w centrach miast
- Carrefour uruchamia w Paryżu innowacyjną usługę dla klientów kupujących w sieci
- Sprzedaż Carrefoura w Polsce w I kw. wyniosła 511 mln euro. Spadek LfL o 0,8 proc.
Opublikowane zostały kolejne 3 spoty. W wiosennej odsłonie kampanii cesarz ogłasza 3 manifesty: „Zdrowa półka w Carrefour”, „W ogrodzie można wszystko” oraz „W służbie świeżości”.
W rolę cesarza wcielił się Jacek Braciak.
Więcej na marketing-news.pl.

KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)