Carrefour rzuca wyzwanie Biedronce i Lidlowi

Sieć Carrefour po raz kolejny postawiła na reklamę porównawczą. Przy wejściu do sklepu Carrefour Market zlokalizowanym w warszawskim centrum Sadyba Best Mall ustawiła trzy koszyki wypełnione produktami spożywczymi i opatrzone hasłem "Porównuj ceny i zyskuj". Sieć postanowiła zmierzyć się z asortymentem Lidla i Biedronki obiecując zwrot podwójnej różnicy w cenie porównywalnych produktów.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Gazetki reklamowe: Lidl i Blix rozszerzają współpracę
- Francja: Carrefour i E. Leclerc walczą o klientów w centrach miast
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
Przy koszach umieszczono tablicę z listą przykładowych artykułów spożywczych marek własnych tych sieci i ich ceną. W koszach umieszczono towary z listy. Znalazły się tam m.in. pierniki w czekoladzie, olej, woda, herbata i soki. Stoisko ma na celu wypromowanie akcji "Setki produktów w niskich cenach".
Jako konkurencję sieć wybrała placówki handlowe sieci Biedronka, oraz Lidl zlokalizowane w promieniu do 5 km od punktu Carrefour. Jako produkt porównywalny brano od uwagę produkt spożywczy marki własnej sklepu konkurencyjnego, który może stanowić dla klienta zamiennik produktu ze względu na jego skład określony na etykiecie oraz gramaturę.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (2)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (2)