Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Carrefour sprzedaje piwo z nalewaka. Sieć zadowolona z projektu

W sklepie Carrefour Warszawa Wileńska, przy ul. Targowej 72, od około dwóch miesięcy sprzedawane jest piwo z nalewaka. Robert Noceń, członek zarządu i dyrektor Działu Hipermarketów w Carrefour zapewniał podczas VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu, że koncept cieszy się popularnością wśród klientów i będzie rozwijany.

Carrefour sprzedaje piwo z nalewaka. Sieć zadowolona z projektu
Carrefour testuje w Warszawie sprzedaż piwa z nalewaka (fot. Shutterstock)

- Rozwój oferty piwnej rozpoczęliśmy od wprowadzenia piw regionalnych w naszych wszystkich placówkach: hipermarketach, supermarketach i sklepach convenience. To nam się udało i dziś możemy się pochwalić tym, że rzeczywiście mamy najbogatszy asortyment piw, zarówno stały, jak i sezonowo modyfikowany - mówił Noceń.

Jak dodał przedstawiciel sieci Carrefour, wprowadzenie do sprzedaży piwa z nalewaka jest niczym innym, jak uzupełnieniem tej oferty.

- Skoro mamy dzisiaj możliwość kupienia wszelkich marek piw, zarówno światowych, jak i regionalnych, to czemu nie zaoferować możliwości klientom możliwości kupienia świeżego piwa z nalewaka? Jest to absolutnie fenomenalny projekt, klienci w sklepach bardzo go doceniają - oznajmił Noceń.

Dyrektor Działu Hipermarketów w Carrefour zapewnił, że francuska sieć będzie testować kolejne nowości z kategorii piw. Rozmawia już na ten temat ze swoimi dostawcami.

Sprzedaż piwa z nalewaka (nalewanego "z beczki do buteleczki") pozwala sieci Carrefour na wyższe marże, niż ma to miejsce w przypadku piwa butelkowanego. Niewykluczone więc, że koncept testowany w Warszawie przy ul. Targowej zostanie wprowadzony do kolejnych placówek francuskiej sieci w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo z nalewaka RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    Robert Noceń RSS ALERT    /    FRSiH2015 RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    piwo z beczki RSS ALERT    /    piwo w hipermarketach Carrefour RSS ALERT    /    hipermarkety RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • dawiks 2015-11-18 02:20:07
    To dopiero innowacja, czytałem juzo tym na gowork.pl/opinie_czytaj,6664 z beczki do buteleczki. Tylko jak ktos kilka h nie kupi piwa to kwasnieje ono w rurkach.
  • Sochaj 2015-12-05 08:52:31
    Tak oczywiście tylko z małą korektą, mam sklep franczyzowy Carrefour Express i ja jako pierwszy wprowadziłem nalewak do sklepu. I zrobiłem to już w maju. Można sprawdzić na Facebooku. CarrefourSytaAnades
  • WARSZAWIAK 2016-01-22 10:12:36
    ale i nowość w Białymstoku od 2011r piwa tak są rozlewane i śmiem twierdzić iż to oni byli pierwsi z tym pomysłem i hasło to też ich .Niech carrefour nie przypisuje sobie tego pomysłu. MAŁPOWANIE nie zakazane.... a może niech coś nowego sami wymyślą --------
  • Kolo z Pruszkowa 2016-01-22 10:29:44
    Tak to prawda popieram Warszawiaka. Lanie Żywca,Tyskiego ,Żubra Warki to żenada, Lejcie takie jak Białystok.Tam leją Litewskie . Pychota kupowałem w Pruszkowie w 2013r bez obrazy nasze piwa to koncernowe popłuczyny z chemią .Gdzie smak !!!!! a chmielu !!!!! brak!!!!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.206.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.