Carrefour sprzedaje piwo z nalewaka. Sieć zadowolona z projektu

W sklepie Carrefour Warszawa Wileńska, przy ul. Targowej 72, od około dwóch miesięcy sprzedawane jest piwo z nalewaka. Robert Noceń, członek zarządu i dyrektor Działu Hipermarketów w Carrefour zapewniał podczas VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu, że koncept cieszy się popularnością wśród klientów i będzie rozwijany.
- Rozwój oferty piwnej rozpoczęliśmy od wprowadzenia piw regionalnych w naszych wszystkich placówkach: hipermarketach, supermarketach i sklepach convenience. To nam się udało i dziś możemy się pochwalić tym, że rzeczywiście mamy najbogatszy asortyment piw, zarówno stały, jak i sezonowo modyfikowany - mówił Noceń.
Jak dodał przedstawiciel sieci Carrefour, wprowadzenie do sprzedaży piwa z nalewaka jest niczym innym, jak uzupełnieniem tej oferty.
- Skoro mamy dzisiaj możliwość kupienia wszelkich marek piw, zarówno światowych, jak i regionalnych, to czemu nie zaoferować możliwości klientom możliwości kupienia świeżego piwa z nalewaka? Jest to absolutnie fenomenalny projekt, klienci w sklepach bardzo go doceniają - oznajmił Noceń.
Dyrektor Działu Hipermarketów w Carrefour zapewnił, że francuska sieć będzie testować kolejne nowości z kategorii piw. Rozmawia już na ten temat ze swoimi dostawcami.
Sprzedaż piwa z nalewaka (nalewanego "z beczki do buteleczki") pozwala sieci Carrefour na wyższe marże, niż ma to miejsce w przypadku piwa butelkowanego. Niewykluczone więc, że koncept testowany w Warszawie przy ul. Targowej zostanie wprowadzony do kolejnych placówek francuskiej sieci w Polsce.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (4)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (4)